Mental Health

50 Percent US Kids With Mental Health Conditions Remain Untreated, Claims Study

50 Percent US Kids With Mental Health Conditions Remain Untreated, Claims Study

50 Percent US Kids With Mental Health Conditions Remain Untreated, Claims Study

50 Percent US Kids With Mental Health Conditions Remain Untreated, Claims Study

ایک حال ہی میں شائع کردہ مطالعہ کا حوالہ دیتے ہوئے، ریاستہائے متحدہ کے نصف بچوں کے کسی بھی قسم کے ذہنی خرابی کی شکایت سے ناخوش ہیں. محققین نے 2016 کے قومی سروے کے بچوں کی صحت سے جمع کردہ اعدادوشمار کا تجزیہ کیا، جس میں ملک بھر میں سروے نوجوان نوجوانوں کے والدین کو مدعو کیا گیا تھا.

نتائج سے پتہ چلتا ہے کہ 6 سے 18 سال کے عمر کے گروپ میں 46.6 ملین نوجوانوں میں سے ایک، جن کے والدین سروے سے بھرے تھے، تقریبا 7.7 ملین نوجوان کم سے کم ایک قسم کے ذہنی صحت کے مسائل جیسے تشویش، ڈپریشن، یا توجہ کے خسارہ میں مصروف تھے / ہائپریکٹوٹی ڈس آرڈر (ADHD). اس سروے سے پہلے ایک سال پہلے، ان بچوں میں سے صرف نصف ذہین صحت فراہم کرنے والے کی طرف سے پیش کردہ مشاورت یا کسی بھی قسم کی علاج حاصل کی.

سروے میں مزید پتہ چلتا ہے کہ ذہین صحت کی خرابی کی شکایت کے ساتھ تشخیص شدہ نوجوان نوجوانوں کا فیصد شمالی کوریا کی 72.2 فیصد اور کولمبیا کے ضلع میں 29.5 فی صد کے درمیان وسیع پیمانے پر 72.2 فیصد کے درمیان علاج نہیں کرتا. فروری 2019 میں جرنل جامعہ پیڈریٹریس میں شامل ہونے والی نتائج.

بچے اور نوجوانوں کے نفسیاتی ماہرین کو کیا کہنا ہے؟

ممیگن یونیورسٹی (میڈیسن) کے ایک ایسوسی ایٹ پروفیسر مارک پیٹرسن نے کہا کہ اس نے نوجوانوں کو ایک جامع طریقے سے متاثرہ حالات پر غور کیا. لیکن وہ نوجوان نوجوانوں کے ذہن میں بہت زیادہ تعداد کو دیکھنے کے لئے حیران ہو گیا تھا کہ امریکہ میں ذہنی صحت کے علاج نہیں

تاہم، بچے کے نفسیات پسندوں نے نتائج کے ساتھ حیران نہیں کیا. ڈاکٹر بارباس یونیورسٹی آف ٹیکساس (یو ٹی) ہیلتھ سائنس سینٹر، سان انتونیو نے کہا کہ بدقسمتی سے یہ اس کی خبر نہیں تھی. حقیقت یہ ہے کہ، وہ اس حقیقت کے ساتھ اچھی طرح سے مشہور تھے کہ ذہین بیماری کے ساتھ نوجوان نوجوانوں کی تعداد جو امریکہ میں ناپاک رہی تھی بہت زیادہ تھی.

مزید جاننے کے بارے میں مزید جاننے کے بارے میں مزید جاننے کے بارے میں مزید جاننے کے بارے میں مزید جاننے کے بارے میں وضاحت کرتے ہوئے، بچوں اور دماغی صحت کے ماہرین اور نفسیاتی نفسیاتی اور نفسیاتی سائنسدان، فلاڈیلفیا کے بچوں کے ہسپتال میں مشاورتی ماہر نفسیات نے کہا کہ دماغی صحت تک رسائی حاصل کرنے کے بعد خاندانوں اور دماغی بیماریوں کے ساتھ کئی چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے. علاج کی خدمات، اس وجہ سے علاج حاصل نہیں کی اعلی شرح میں مدد.

ذہنی صحت فراہم کرنے والے کی انتہائی کمی

اکیڈمی اکیڈمی اینڈ ایڈوانسنٹ پیسٹریٹری (اے اے اے اے اے اے) سے پتہ چلتا ہے کہ ریاستہائے متحدہ امریکہ کو بچوں اور نوجوانوں کے نفسیاتی ماہرین کی مشق میں بہتری کا سامنا کرنا پڑا تھا. دستیاب اعداد و شمار کے مطابق، ہر 100،000 نوجوانوں کو 17 صحت سے متعلق خدمات فراہم کرنے والے تھے.

اس سے یہ پتہ چلتا ہے کہ بہت سے خاندانوں کو علاج حاصل کرنے کے لۓ طویل عرصے تک انتظار کرنے کی ضرورت ہے، جس نے متاثرہ بچے کی بنیادی ذہنی صحت کی حالت خراب کردی ہے. اس کے ساتھ ساتھ قابل بھروسہ فراہم کنندہ اہم چیلنجوں کا سامنا کرتے ہوئے ان بچوں کی دیکھ بھال کے لئے ذمہ دار دیگر موجودہ نظام کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں. ان میں سے کچھ نظام صحت کی دیکھ بھال، تعلیم، بچے کی دیکھ بھال، اور نوجوانوں کے عدالتی نظام میں شامل تھے. یہ تمام سارے نظام کو بچے کا خیال رکھنا چاہتے تھے، لیکن ان میں سے کوئی بھی ایک دوسرے سے بات چیت نہیں کرسکتا، جس کے نتیجہ میں نصف دل کی دیکھ بھال ہوتی تھی.

امید کی ایک کرن

بہت سے بچوں کی صحت سے متعلق صحت کے نظام نے دماغی صحت کی خدمات کو بچوں کو دماغی صحت کی خدمات کے بروقت مداخلت کو فروغ دینے کے لئے، ان کے عمل میں متحرک کرنا شروع کردی ہے. یہاں تک کہ ذہنی صحت فراہم کرنے والے، پیڈیایکرن کے ساتھ خود کو ضم کرنے سے، مریضوں کے پہلے ہی اعتماد کا معتبر عنصر اٹھاتے ہیں اور خاندانوں کو واقف ترتیب میں پہنچنے کے قابل ہیں. ڈاکٹر مووتون کی سربراہی میں اس طرح کے پروگرام فلاڈیلفیا کے بچوں کے ہسپتال میں صحت مند بچوں، صحت مند بچوں کی ابتدائی تھی.

گزشتہ دو سالوں میں، اس پہل نے 2،500 سے زیادہ مریضوں کو پورا کرنے میں کامیاب کیا. روبلز رام رامھر، یہ ایک مثبت پیش رفت کے طور پر سمجھا. اس کے باوجود وہ بہت زیادہ حاصل کرنے کے لئے بہت زیادہ ہے. بہت سے خاندان اب بھی اپنے خاندان میں ایک ذاتی ناکامی کے طور پر ایک ذہنی بیماری کی موجودگی پر غور کرتے ہیں اور ان سے خطاب کرنے سے ڈرتے ہیں کہ اس سے متعلق تعلق کے خوف سے. ذہنی بیماریوں کو ناکام کرنے کی خاطر واقعی کام صرف ایک دہائی پہلے ہی شروع ہوا ہے. ایک اور رکاوٹ جو والدین کا سامنا ہے انشورنس کا احاطہ کرتا ہے. کچھ نوجوانوں کو احاطہ کرتا ہے، جبکہ دوسروں کو مناسب طریقے سے احاطہ نہیں کیا جاتا ہے.

ADEONA ہیلتھ کیئر میں کشور ذہنی صحت کے علاج

دماغی بیماری، جب نوجوان نوجوانوں میں ناپسندی کی جاتی ہے تو، کمیونٹی کو سنگین خطرات میں اضافہ، بے روزگاری سمیت، اسکول میں خراب کارکردگی اور عام زندگی، اور خودکش حملہ کرنے کی شرح. ADEONA ہیلتھ کیریئر Rancho سان ڈیاگو میں، 12 سے 17 سال کی عمر کے نوجوانوں کو ذہنی خرابیوں اور متعلقہ مسائل کے لئے جامع رویے کے علاج کے پروگرام حاصل ہیں. یہ سہولت دماغی خرابیوں سے کامیاب علاج اور بحالی کیلئے انفرادی اور گروپ تھراپی کا ایک مجموعہ فراہم کرتا ہے.

ایڈیونا ہیلتھ کیئر مختلف نوعمر ذہنی صحت کی خرابیوں سے تیزی سے بحالی میں مدد کرنے کے لئے موثر علاج کی حکمت عملی اور آرام دہ اور پرسکون ماحول پیش کرتا ہے. مزید جاننے کے لئے

Comment here