Aerobics Cardio

7 Keys to Good Health by Good Breathing

7 Keys to Good Health by Good Breathing

7 Keys to Good Health by Good Breathing

7 Keys to Good Health by Good Breathing

دمہ مہاجرین کے درمیان ایک بہت عام نعرہ یہ ہے کہ “جب آپ سانس لینے کے قابل نہیں ہوسکتے، تو کچھ بھی نہیں ہے”، جس کی زندگی زندگی دینے میں ناکام نہیں ہوسکتی ہے، اس کی بے حسیت کا سامنا کرنا پڑتا ہے. کیا سانس لینے کے بارے میں پوری کہانیاں زندگی دینے والا ہے؟ یہ مضمون عام سانس لینے کے مشورہ لیتا ہے اور اس کی افادیت کی وجوہات دیتا ہے. یہ آگے بڑھ جاتا ہے اور بہتر صحت کے لئے سانس لینے کی تکنیک میں ضروری عناصر فراہم کرتا ہے.

سانس لینے شاید شاید سب سے زیادہ مرکزی خود مختار طرز عمل میں سے ایک ہے جو پھیپھڑوں کے سادہ بھرنے سے کہیں زیادہ ہو. گارسیا AJ 2011 میں لکھتا ہے:

“سانس پیچیدہ نیٹ ورک کے مواصلات کے ذریعے پیدا ہوتا ہے جس میں نیورسن بھر میں اعصابی نظام کو تقسیم کیا جاتا ہے. سری لنٹ پیدا کرنے والی نیٹ ورک مائکرو نیٹ ورکوں سے تعلق رکھتا ہے جس میں بڑے نیٹ ورکوں کے اندر کام کرنے والی مختلف تال اور پیٹرن پیدا ہوتی ہے جو سانس لینے کی صلاحیت رکھتی ہے.”

گارسیا کے مطالعہ کی تیاری بہتر ہو سکتی ہے جب کسی شخص کو خوفناک اور غصے جیسے مضبوط جذبات سے متاثر ہوتا ہے.

سانس لینے کے لئے مرکزی دھارے کے مشورے خود مختار کنٹرول پر قابو پانے کے لئے ہے اور شعور سے ناک کے ذریعے گہرائیوں سے منحصر ہوتا ہے اور آہستہ آہستہ آہستہ آہستہ منہ سے نکلنے والے ہونٹوں کے ساتھ چلتا ہے.

ڈاکٹر، کارلا نیومگرب ‘تیار، سیٹ، سانس’ کے نام سے پی ایچ ڈی سے پتہ چلتا ہے کہ سانس لینے کی مشق روزانہ کی زندگی میں ذہنیت لاتے ہیں. سانس لینے کی یاد دلانے سے، ایک خلائی پرسکون بحال کرنے اور بلڈ پریشر اور دباؤ ہارمونوں کو کم کرنے کے لئے تخلیق کیا جاتا ہے لہذا صورت حال کنٹرول کا موقع بنانا.

پروفیسر کونسٹنٹین بائیکو (روس 1923-2003) کاربن ڈائی آکسائڈ کو دفن کرنے کے لئے تعمیر کرنے کی اجازت دیتا ہے بغیر سانس لینے کے وقفے کی روک تھام کے ساتھ مل کر سست اور کم کرنے کی طرف سے خصوصیات کی ایک ٹیکنالوجی کے لئے کریڈٹ کیا جاتا ہے.

سانس یوگا کی مشق کا ایک جزو ہے. یوگا سانس لینے کی تکنیکوں کو عام طور پر یا کسی مختلف مراقبہ یا مراقبت کے ساتھ ملتا ہے. اس طرح یہ الگ کرنا مشکل ہے اور اس کے نتیجہ میں سانس لینے، مشق یا مراقبہ کا نتیجہ بیان کیا جاسکتا ہے.

پنڈت جی جے، 2003 میں مندرجہ ذیل آکسیجن اپٹیک کے لئے 3 سانس لینے کی تکنیکوں کا تجربہ کیا، جیسا کہ مندرجہ ذیل ہے:

1. زہریلا سانس لینے کے تین (3) منٹ

2. 30 سیکنڈ کے اندر اندر چار (4) گہرائی سانس لیا

3. 60 سیکنڈ کے اندر اندر آٹھ (8) گہرائی سانس لیا

آکسیجن اپٹیک اشیاء 1. اور 3 اور آئٹم کے مقابلے میں ایک اعلی افادیت کے لئے ایک ہی تھا. ان کے کام کی وضاحت کرتا ہے کہ سانس لینے کی تکنیک ضروری ہے.

صرف سیکنڈ کی نصف زندگی کے ساتھ نائٹک آکسائڈ (NO)، ایک رنگارٹ گیس درج کریں. سائنس میگزین نے 1994 میں نائٹرک آکسائڈ (نمبر) کو “سال کا انو” نام دیا تھا.

1998 میں کارولنسکا انسٹی ٹیوٹ نے نوبل انعام نامہ امریکی فارماسولوجسٹ رابرٹ ایف فریگٹوٹ، پی ایچ ڈی، فریڈ مراد، ایم ڈی، پی ایچ ڈی اور لوئس جے انجرورورو، پی ایچ ڈی سے نیکریک آکسائڈ (NO) کی کردار کے انعقاد کے لئے ایک سگنلنگ انو جی کے طور پر انعام حاصل کی. کارڈیوااسکل نظام میں.

NO خون کے لئے ایک بڑا بہاؤ کے علاقے فراہم کرنے کے رکاوٹوں میں ہموار پٹھوں آرام کرتا ہے، اس طرح بلڈ پریشر کو کم کرنے اور انہیں زیادہ غذائی اجزاء کو لے کر جہاں ضرورت ہوتی ہے. انسانی جسم کے افعال میں کوئی اہمیت نہیں کی جاسکتی ہے. اگرچہ 1000 تحقیقی کاغذات لکھے گئے ہیں، عالمی تحقیق پر چلتی ہے. NO دل کی صحت، کم بلڈ پریشر، نیند کی بہتر معیار اور یہاں تک کہ کھودنے والی بیماری سے متاثر ہوتا ہے.

NO sinus میں پیدا کیا جاتا ہے، سب سے بڑا ہونے کی سب سے بڑی وجہ ناک کی ناک کی وجہ ہے. وہ بند چیمبر بند ہیں مگر سوا نرمی ٹشو کھولنے کے لئے جو اجمیم نامی جاتی ہے، جو زہریلا ایئر ویز کھول رہا ہے.

سانس لینے کے لئے کوئی صحیح یا غلط راستہ نہیں ہے – خود مختار دماغ کی تقریب اس کو دیکھتا ہے کہ آپ کو آپ کے نظام میں کافی آکسیجن ملتی ہے. تاہم، آپ کے نظام میں زیادہ سے زیادہ NO حاصل کرنے کے لئے سانس لینے کے طریقے موجود ہیں. یہاں آپ کے خون میں یہ حیرت انگیز گیس حاصل کرنے میں 7 پوائنٹس موجود ہیں.

1. آپ کے نزدیک تیز رفتار میں درد.

ناک کے بالوں اور پھنسے ہوئے ناک کی دہلیوں کو یقینی بنانا ہے کہ ایئر ویز میں منفی دباؤ موجود ہے. یہ جزوی ویکیوم آپ کے سانس لینے سانس میں چھوٹی سی نالی ہوا ہوا فراہم کرنے کے لئے سینوس کا سبب بنتا ہے. آپ کو زیادہ سے زیادہ مشکل میں سانس لینے کی کوئی وجہ نہیں ہے.

2. بلیک میں نالی اور برتن.

ایک نستعلول کو روکنے اور اس کے نتیجے میں دیگر نوشتی جزوی خلا میں اضافے میں اضافہ کرے گا جو آپ کے سانس لینے کی سانس میں انجکشن نہ ہونے والی نالی سے ہوا ہوا بنائے گی.

3. بلے بازوں کو بلاؤ اور ٹھنڈا کرنے کی کوشش کریں.

نوکریاں دونوں کو بند کریں اور چکن کرنے کی کوشش کریں. یہ آپ کے سانس لینے والے نظام میں ویکیوم کی سب سے بڑی مقدار پیدا کرتا ہے جسے بغیر کسی لہر ہوا سنس سے بھرایا جاتا ہے. ظاہر ہے کہ عام طور پر سانس لینے سے پہلے آپ اسے صرف مختصر وقت کے لئے کر سکتے ہیں.

4. آہستہ آہستہ اپنے منہ سے گریز کریں.

آپ کے خون میں جذب ہونے کی کوئی ضرورت نہیں. اس کے مطابق جب تک یہ آسان ہے آپ کی سانس کو پکڑنا اچھا ہے. متبادل طور پر آہستہ آہستہ سے پھیپھڑوں کا وقت NO جذب کرنے کی اجازت دیتا ہے.

5

لنڈبرگ اور ایل 2003 میں ظاہر ہوا کہ مزاحمت میں 700 فیصد اضافہ ہوا. دوسرے محقق کو نمی کے دوران NOhaled NO میں زیادہ سے زیادہ اضافہ مل گیا. مسئلہ یہ ہے کہ مزاحمت کرتے وقت تکلیف دہ کرنا مشکل ہے. لہذا اس سلسلے کا تسلسل تجویز ہے کہ 3 سیکنڈ کے بعد تو فوری طور پر انشاءاللہ کے لئے انسان ہے ..

6. SNORE کو پیش کریں

ایک ہی وقت کے مسئلے پر قابو پانے کے لئے

Comment here