Detoxification

A Detoxing Approach With A Difference: The Natural Way

A Detoxing Approach With A Difference: The Natural Way

A Detoxing Approach With A Difference: The Natural Way

A Detoxing Approach With A Difference: The Natural Way

ایک ڈیٹاکس اکثر غلط وجوہ کی بنا پر کیا جاتا ہے اور ہمیشہ بہترین نتائج کے ل. نہیں ہوتا ہے۔ تمام سم ربائی پروگرام محفوظ نہیں ہیں۔ کسی کو صرف امید نہیں رکھنی چاہیئے اور اسے ڈیٹوکسائف کرنا شروع کرنا چاہئے کیونکہ انہوں نے اس کے بارے میں کچھ پڑھا یا سنا ہے۔ ایک شدید ڈیٹوکسائف پروگرام خطرناک ہوسکتا ہے۔ یہ صرف صحت کی سنگین وجوہات کی بناء پر کیا جانا چاہئے اور کسی پیشہ ور شخص کے ذریعہ نگرانی کی جانی چاہئے۔ غلط غذا سے کسی اچھ toے میں تبدیل کرنا پہلے ہی سم ربائی کا قدرتی طریقہ ہے۔ اگر ایسی صورتحال ہے تو آپ کا جسم خود ہی دن بھر خود سے الگ ہوجاتا ہے ، یا اس سے بھی بہتر ، سارا دن۔ مسئلہ غلط ڈیٹوکس کے استعمال سے شروع ہوتا ہے۔

اپنے جگر کے بارے میں سوچو۔

سخت یا سخت سم ربائی منصوبے کے ساتھ یہ ان زہریلاوں کو بہت جلد دور کردے گا جہاں جگر زیادہ بوجھ پڑ جاتا ہے اور وہ ان زہریلاوں کو تحلیل کرنے سے قاصر ہوتا ہے۔ لہذا ، ٹاکسن کو عام طریقے سے خارج نہیں کیا جاتا ہے اور خون کے دھارے میں ختم ہوجاتا ہے ، جو ہر طرح کی بیماری کو کسی بھی اہم اعضاء تک پہنچا سکتا ہے۔ یہ مناسب نہیں ہے کیونکہ یہ صرف ضروری غذائی اجزاء کے جسم کو فاقے سے مردہ کرتا ہے۔

ایک بار جب یہ منصوبہ مکمل ہوجاتا ہے تو زیادہ تر لوگ پہلے کی طرح پرانے طرز زندگی اور عادات کی طرف واپس چلے جاتے ہیں۔ ایک ہی نتیجہ: آپ واپس آئے جہاں سے آپ نے آغاز کیا ، کچھ اضافی پاؤنڈ یا کلو وزن حاصل کیا۔ کچھ لوگوں (خاص طور پر خواتین) کے لئے یہ ناقابل قبول صورتحال ہے۔ لہذا ایک مؤثر اور صحت مند کھانے کی منصوبہ بندی کا انتخاب کرنے کے لئے ایک ڈیٹکس کے دوران یہ ضروری ہے۔

ٹاکسن ، وہ کہاں سے آتے ہیں؟

اس میں سے زیادہ تر جسم کو زہریلے پانی پھینکنے میں مدد کے ل to ڈیٹیکسیفیکیشن کے عمل کے طور پر کھانا استعمال کرنا ہے جو ہماری صحت کے لئے نقصان دہ ہیں۔ یہ حقیقت ہے کہ ، ہماری آج کی دنیا میں زیادہ تر لوگ ماحولیاتی آلودگی اور دوسرے زہریلے سطحوں کے سامنے بھی بے خبر ہیں یہاں تک کہ اس کو جانے بغیر۔ یہ بھی حقیقت ہے ، کہ جسم میں اکثر اس کے مدافعتی نظام پر سمجھوتہ ہوجائے گا جب یہ ہمارے جسم میں زہریلے مادوں سے مقابلہ کرنے کی صورت میں صرف ایک خاص رقم سنبھال سکتا ہے۔ پروسیسڈ فوڈ ہماری غذا کا سب سے بڑا مسئلہ ہے جو ناقص غذائیت کا حامل ہے۔ ادویات بھی ایک مسئلہ بن سکتے ہیں جیسا کہ اکثر ہوتا ہے۔ ہمارے جسم میں اوورلوڈ جیسے اینٹی بائیوٹکس ، درد کے قاتل ، اسٹینٹن دوائیں ، جو نہ صرف مضر اثرات پیش کرتی ہیں بلکہ وہ خود ہی ایک زہریلا بن سکتی ہیں۔ لہذا ، ہم ایک سم ربائی غذا کے اہم فوائد کو مکمل طور پر نظرانداز نہیں کرسکتے ہیں۔

میں کیسے جان سکتا ہوں کہ مجھے کسی کی ضرورت ہوگی؟

کیا مجھے واقعی میں ڈیٹوکس کرنے کی ضرورت ہے؟ تھوڑا سا الجھنیں اوقات میں یہ کہتے ہیں کہ کسی کے لئے جو طویل عرصے سے غلط غذا پر رہا ہے اس کا فائدہ ہوگا۔ جب ہم توازن میں ہیں تو ، ہم بہت زیادہ پریشانی کے بغیر ڈیٹاکس کرسکتے ہیں۔ تاہم ، عملدرآمد شدہ کھانوں کے مجموعی اثرات ، طویل عرصے سے بہت زیادہ شراب ، تناؤ اور بہت کم یا کوئی ورزش جسم کو لے جانے والے وزن سے کہیں زیادہ بوجھ پیدا کرسکتی ہے۔ غذائی تبدیلیاں شامل ایک باضابطہ ڈیٹاکس اس بوجھ پر عملدرآمد میں مدد کرسکتا ہے۔ اچھی غذائیت کی بنیاد ہے ، کیونکہ اگر آپ اپنے جسمانی تندرستی کھانے کے ساتھ تعاون نہیں کرتے ہیں تو ، آپ غذا کی گولیوں اور دیگر چیزوں کے ساتھ اپنا وقت ضائع کر رہے ہیں۔ تازہ پھل اور سبزیاں ، کچے گری دار میوے اور بیج ، چربی کا گوشت ، مرغی ، مچھلی ، انڈے ، بغیر عمل شدہ اناج کا انتخاب کریں۔ خود اپنا جوس بنائیں اور فلٹر شدہ پانی استعمال کریں۔ بھاری بھرکم کارروائی شدہ پیکج کو محدود کریں اور کھانے پینے کو لے جائیں۔

یہ محفوظ راستہ کرو!

اعضاء کی دیکھ بھال کریں۔ ہمارے اعضاء بطور ٹیم کام کرتے ہیں۔ اگر آپ کسی کو بہت دور دھکیل دیتے ہیں تو ، آپ دوسرے کو پریشان کرسکتے ہیں۔ اگر آپ سپلیمنٹس کے ساتھ ڈیٹاکس پلان منتخب کرتے ہیں تو یقینی بنائیں کہ اعضاء میں توازن موجود ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ جگر کا ضمیمہ لیتے ہیں تو ، آپ کو اپنے جگر کے علاوہ اپنے آنتوں ، گردوں اور جلد کی بھی مدد کرنی چاہئے۔ سچ پوچھیں تو ، اس قسم کے ضمیمہ استعمال کرنے کے بجائے صرف صحیح قسم کا کھانا استعمال کریں۔ مائع یا جیل کی شکل میں ملنے والا ضمیمہ صرف ایک ہی ضمیمہ ہے۔ ملٹی ضمیمہ کا فائدہ: جسم کو ایک ہی وقت میں تمام اجزا مل جاتے ہیں اور وہ خون کے بہاؤ میں ان کو بہتر سے جذب کرنے کے قابل ہوتا ہے۔

ڈیٹوکس کے کچھ قدرتی طریقے یہ ہیں:

صبح میں سب سے پہلے ایک لیموں اور ادرک کی چائے لیں۔ ایک لیموں اور ادرک کا ٹکڑا ، ابلتے ہوئے پانی پر ڈالیں اور 10 منٹ کے لئے چھوڑ دیں۔ گردش اور سم ربائی کو فروغ دینے کے لئے گرم پیئے۔
جیسا کہ ہم اپنی جلد کے ذریعے بہت ساری چیزیں جذب کرسکتے ہیں ، اسی وقت ہماری جلد بھی ایک سم ربائی عضو ہے۔ آپ کے غسل کے پانی میں ایک کپ ایپسوم نمک ڈالنے سے آپ کے جسم سے نجاست نکالنے میں مدد ملے گی۔
اگر تڑپنے والا اشارے دستک دیتا ہے: ناشتہ کے طور پر ، دن میں برازیل کے گری دار میوے سے بھرا ہوا ایک چھوٹا ہاتھ۔ اس سے آپ کے سیلینیم کی سطح کو فروغ ملے گا۔
اپنے فائبر کی مقدار میں اضافہ کرنے کے ل ch ، اپنے سلاد اور سبزیوں میں چیا کے بیج اور / یا اسی طرح کے بیج شامل کریں۔ اس سے آپ کے آنتوں سے زہریلا دور کرنے میں مدد ملے گی۔
اپنے پینے کے پانی میں کلوروفیل کی ایک سپلیش شامل کریں۔ یہ الکلائزنگ کا سبب بنے گا اور بھاری دھاتیں نکال دے گا ، جیسے آپ کے جسم سے پارا۔
یہ بڑی تبدیلیاں نہیں ہیں۔ یاد رکھنا ، صحیح کھانے پینے کا کھانا آپ کو اذیت دے کر اور بغیر کسی طویل فاقہ کشی کے سم ربائی کر رہا ہے۔ صحیح غذا کے ساتھ جسم کو مطلوبہ تمام غذائی اجزاء ملیں گے اور ایک ہی وقت میں ٹاکسن کو بھی ختم کردیں گے۔

اگر یہ ٹھیک ہو گیا ہے تو ، آپ حیران رہ جائیں گے کہ یہ آپ کے جسم اور صحت کو کتنی جلدی زندہ کرسکتا ہے۔ آپ بہتر محسوس کریں گے ، بہتر نظر آئیں گے اور بہت زیادہ توانائی حاصل کریں گے۔

Comment here