Technalogy

AI Accessibility: The Next Spreadsheet Revolution for Modern Business

AI Accessibility: The Next Spreadsheet Revolution for Modern Business

AI Accessibility: The Next Spreadsheet Revolution for Modern Business

AI Accessibility: The Next Spreadsheet Revolution for Modern Business

Takeaway: AI کے مستقبل کو متاثر کن چشموں نہیں بلکہ لیکن ہم روزانہ استعمال کرتے ہیں کہ ہم سپریڈ شیٹ کے ساتھ شریک ہیں. اس کے لۓ کچھ غیر معمولی شعبوں سے عام کاروباری استعمال کے لۓ AI کی ابھرتی ہوئی ہے.

ڈیٹا سائنس سے بہتر کاروباری نتائج کی کلید
ہارورڈ بزنس کا جائزہ لینے والے آرٹیکل آرٹیکل میں، الیسنڈینڈرو ڈی فریور نے یورپی سینٹر اسٹریٹجک انوویشن (ECSI) کے بانی اور سی ای ای نے یہ تصور کیا کہ “زیادہ اعداد و شمار کے ساتھ کمپنیوں کو کاروباری اثرات پیدا کرنے کا ایک بہتر موقع ہے.” ان کے مشاورت میں دونوں کی بنیاد پر کام اور تحقیق، اس نتیجے میں آیا ہے کہ بڑے پیمانے پر ڈیٹا سائنسدانوں کو ملازمت لازمی طور پر کاروبار کے لئے بہتر نتائج نہیں بناتا.

فینساس انٹرنیشنل کے بانی بانی اور ڈائریکٹر ہینری جیمز کے ساتھ ایک حالیہ انٹرویو میں یہ مشاہدہ کیا گیا تھا، جس نے کہا کہ ڈیٹا بیس میں سرمایہ کاری کے وسیع پیمانے پر کاروباری اداروں میں وہ کیا دیکھتا ہے کہ وہ بہتر طور پر بہتر کرسکتے ہیں. پانچ سے زائد پانچ ٹیمیں.

ڈومین مہارت کے ساتھ ان لوگوں کو اے اے کی توسیع
ایک کمپنی کے بارے میں واقعی کیا فرق پڑتا ہے، دی فیوور نے کہا، “ایج ٹولز اور منیجرز اور ملازمتوں کے درمیان فیصلہ سازی کی طاقت کو رسائی حاصل کرنے کی جمہوریت سازی ہے جس سے زیادہ قابل قدر قدر پیدا ہوتا ہے.” کس طرح جمہوریت سازی تیز رفتار اور بہتر تقسیم شدہ فیصلوں کے بارے میں لا سکتے ہیں، کمپنیوں کو مارکیٹوں میں تبدیلیوں اور مواقع کے بارے میں زیادہ تر اور ذمہ داری قبول کرنا پڑتا ہے. “(اس بارے میں جاننے کے لئے کہ کچھ کاروباری اداروں کو پہلے سے ہی اے اے کا استعمال کیا جا رہا ہے، اے این آج کی جانچ پڑتال کریں. .)

ٹیکوپیڈیا – جہاں آئی ٹی اور کاروباری ملاقات
ٹیک تیزی سے چلتا ہے! ٹیکوپیڈیا کے ساتھ وکر سے آگے رہو!
Techopedia سے کارروائی کے ٹیک بصیرت حاصل کرنے والے تقریبا 200،000 صارفین کو شامل کریں.

اپنا ای میل کا پتا لکھو…
اس کے خیال سے وہ “جمہوریت سازی” اصطلاح کی پرواہ نہیں کرتے اور “ٹیم کے کھیل” کی ترجیح دیتے ہیں. جیسا کہ انہوں نے ٹیکوپیڈیا کے ساتھ ایک انٹرویو میں وضاحت کی، وہ غیر معمولی اور مرکزی AI سے عوام کو اسپریڈشیٹس کے اطمینان کے مطابق متحرک طور پر منتقل کرتے ہیں، ایک مفید ذریعہ جو تمام کاروباری افراد کی طرف سے استعمال کیا جانا چاہئے.

حیات نے کہا کہ “موضوع اور ڈومین ماہرین نے پیش گوئی کا اندازہ لگایا ہے کہ کاروبار کو متاثر کر سکتے ہیں.” لیکن ایک سیٹ اپ کے ساتھ ان پیشن گوئی کے ماڈلوں کے مطابق اعداد و شمار سائنسدانوں کو رکھتا ہے، “وہ عمل سے محروم ہیں.” ​​یہ کاروبار کا فائدہ نہیں ہے.

اگرچہ وہ یہ سمجھتا ہے کہ اعداد و شمار سائنسدانوں کو ریاضی اور اعداد و شمار میں مہارت حاصل ہے کہ اگر کوئی ماڈل اچھی طرح سے کام کرتا ہے یا نہیں، تو اس کو یہ حل کرنے کی صلاحیت نہیں ہے کہ وہ حل کرنے کے لئے کون سی سوالات کو حل کرنے کی کوشش کریں. اور ماڈل مہارت اور حصص کے ماہر مہارت کے درمیان یہ فرق یہ ہے کہ “70٪ -80٪ ​​کیس کیس ماڈل کبھی نہیں استعمال ہوتے ہیں.”

فیصلوں میں کیا جاتا ہے سمجھتے ہیں
ماڈل کام کرتا ہے کے راستے کو سمجھنے کے قابل نہیں ہونے کے لئے مزید روابط ہیں. حیات نے کہا کہ صحت کی دیکھ بھال، انشورنس یا فنانس جیسے ریگولیٹری صنعتوں میں یہ تشویش ایک ایسی حیثیت میں ہے جس میں انہیں آڈیٹروں کے فیصلے سازی کے عمل کی وضاحت کرنا ہے اور اسے کرنے میں قابل نہیں ہے.

ایپل کے سینئر سیلز مارکیٹنگ ایگزیکٹو آف ایپل، مشین سیکھنے اور ڈیٹا سائنس نے ریک سلیٹا نے ان انٹرویو میں اپنے معاہدے کا ذکر کیا اور کہا کہ کاروبار ابھی اب بھی “شفاف AI” تیار کرنے کی کوشش کر رہے ہیں. جیسا کہ ہم نے اے آئی کے مل میں کیا کچھ دیکھا ہے، واضح وضاحت کی غیر موجودگی میں اے اے اے نے اس کے نتائج کیسے حاصل کیے ہیں، آپ کو اس بات کا یقین نہیں ہوسکتا ہے کہ یہ “تعصب سے پاک” ہے. انہوں نے مزید کہا کہ، یہ اب کاروباری ہے “AI نے یہ کیا ہے” کہہ کر منصفانہ طور پر کام کرنے کی ذمہ داری.

سروے: ہمیں بتائیں کہ آپ کاروبار میں AI اور ML استعمال کرتے ہیں (اور $ 100 ایمیزون گفٹ کارڈ جیتنے کے لئے داخل ہو جائیں!)
اس فوری سروے کا جواب دینے سے ہمیں ای ڈی اور ایم ایل کا استعمال کس طرح اچھی طرح سے کاروبار سمجھتا ہے اور کچھ ہلکی روشنی میں مدد کریں! سروے کی تکمیل خود بخود $ 100 ایمیزون گفٹ کارڈ جیتنے کا موقع فراہم کرے گا!

انٹرنیٹ کے اضافے سے سبق
خوف یہ ہے کہ ایک سیاہ باکس کی طرح کام کرنے والے اے آئی اے کے چہرے میں رہتا ہے جس سے ممکن ہو اس کے پورے فوائد کو دوبارہ بنانے کے لۓ کاروباری اداروں پر قبضہ کر رہا ہے. حیات کے مطابق، یہ ایک ذہنیت ہے جو تبدیل کرنا پڑتا ہے. انہوں نے تجویز کی کہ آج آج 90 کے دہائی میں اے این آج انٹرنیٹ کی طرح ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ پالتو جانوروں کی طرح کچھ شاندار ناکامی اور دیگر ایسے غلطیوں کی وجہ سے لوگوں کو اس بات کی یقین دہانی نہیں ہوگی کہ کس طرح نئے ٹیک لاگو کیا جائے. اور نئی ٹیک کا خوف عوام کو واپس رکھتا ہے، انہوں نے کہا: “یہ نیا اور خوفناک اور بہت پیچیدہ ہے.”

لیکن ان لوگوں کے لئے یہ بھی بہت اچھا موقع ہے جو اس سے واقف ہے. “ہر چیز جو ہم دیکھ رہے ہیں اب انٹرنیٹ کی طرف سے کھول دیا گیا تھا کیونکہ لوگ نئی چیزوں کی کوشش کرنے کے خواہاں تھے.” اب اسی صورت حال میں اے این اہلکار لوگوں کو تلاش کرنے کے لۓ “وہ بھی نہیں جانتے تھے کہ انہیں تلاش کرنا چاہئے.” انہیں بھی ان کی اپنی صلاحیت پر شک نہیں ہونا چاہئے، جیسے کہ “کمپنی میں زیادہ مہارت حاصل کرنے کے بجائے انہوں نے سوچا کہ وہ کرتے ہیں، “خاص طور پر” موضوع معاملہ کے ماہرین اور جو لوگ اعداد و شمار کو جانتے ہیں. “

Comment here