Mental Health

Behavior Analysis and Autism Spectrum Disorder

Behavior Analysis and Autism Spectrum Disorder

Behavior Analysis and Autism Spectrum Disorder

Behavior Analysis and Autism Spectrum Disorder

کلاس روم میں استعمال کے لئے اے ایس ڈی کے ساتھ ایک آٹھ سالہ بچہ کے لئے رویے کی مداخلت کی منصوبہ بندی کو فروغ دینے کے بعد، ہم سب سے پہلے اس بات کا تعین کرنے کی ضرورت ہے کہ اس کی اپنی مشکلات اور مناسب متبادل طرز عمل دونوں کو کیسے ٹکراؤ. ایک بار جب ان کی نشاندہی کی گئی ہے تو، ایک منصوبہ تیار کی جاسکتا ہے اور نقشہ لگایا جا سکتا ہے.

شروع کرنے کے لئے، ہم اس پر عملدرآمد کرنے کی ضرورت ہوگی کہ رویے ABC کے بارے میں کیا جانا جاتا ہے. رویے میں ABC کی انضمام، رویے اور عمل کے نتیجے میں ملوث ہے. خط اے نے جو کچھ رویہ اختیار کیا ہو اس سے مراد ہے. خط B اصل کردار ہے، اور خط سی اس رویے کا نتیجہ ہے. یہ ان ABC کی تفہیم ہے جو رویے میں ترمیم کی بنیاد ہے. رویے کے مطابق جیسے بی بی اسکینر، تقریبا تمام رویے A.B.C اجزاء (لیبراڈور، 2004) میں ٹوٹ جا سکتے ہیں. یہ ان کے پروفیسر یقین تھا کہ “یہ انسانی رویے کو بہتر بنانے کی کوشش نہیں کرنا غیر اخلاقی ہوگی (ٹوریس وڈ، پی جی 315، 2012).” اس کے آخر میں، انہوں نے اپنے نظریات کا مظاہرہ کرتے ہوئے کئی مطالعہ کو ڈیزائن کیا اور اس کا تجربہ کیا.

آج، اس اصطلاح کو جو ABA کے پیشہ ور افراد کی طرف سے استعمال کیا جاتا ہے وہ قابلیت کے طرز عمل کے عمل کو متفاوت ہے. متفرقہ قابلیت کے تین طریقوں، ڈی آر اے (متبادل طرز عمل کے متغیر کو فروغ دینے)، DRO (دیگر رویے کی متنوع تنصیب) اور ڈی آر آئی (عدم مطابقت پذیر رویے کی متغیر قوت).

جب ڈی آر اے کے طریقہ کار کا استعمال کرتے ہوئے، کسی صورت حال کے جواب کے طور پر غیر مناسب رویے کی جگہ پر مطلوب ایک رویے کو فروغ دینے کے لئے دیا جاتا ہے. مثال کے طور پر، ایک بچہ جو اپنے کھانے سے نفرت کرتا ہے کیونکہ وہ کھانے کے لئے نہیں بننا چاہتا ہے ان کی میٹھی ان سے دور ہوتی ہے جب اس سلوک کا اظہار کیا جاتا ہے اور انعام کے طور پر واپس آتی ہے، یعنی وہ اپنے کھانا کھاتے ہیں).

ڈراو کا طریقہ ڈی آر اے کے طریقہ کار سے مختلف ہوتا ہے کہ کسی خاص وقت کے دوران ناپسندیدہ سلوک غیر حاضر ہوجائے. مثال کے طور پر، اگر بچہ 10 منٹ کے لئے وقفے وقفے یا نقطہ نظر نہیں کرتا تو استاد اس بچے کو ایک چارٹ ڈالنے کا ایک ستارہ دے گا. ایک بار جب بچہ 10 شروع ہوا ہے تو پھر وہ انعام حاصل کریں گے.

تیسری طریقہ ڈی آر آئی ہے، یا متغیر طرز عمل کے متغیر کو فروغ دینا، طریقہ کار. اس طریقہ کے ساتھ، مسئلہ کو کم کرنے یا ہدف کا رویہ مقصد ہے. ایک رویے کو فروغ دینے کے لئے دیا گیا ہے جو اوپر کی کمی کے لئے نشانہ بنایا گیا سلوک (مثال کے طور پر، کلاس میں جبکہ سیٹ میں بیٹھ کر بیٹھ کر نشست میں بیٹھتا ہے) کے ساتھ مطابقت پذیر ہے، اور مسئلہ کے رویے کے مثال کے طور پر (مثال کے طور پر سیٹ کے رویے سے ).

جب محرک کم ہوجاتا ہے یا اس سے بھی ناپسندیدہ رویے کو روکتا ہے تو اسے عذاب کہا جاتا ہے. اس نوع کنڈیشنگ کا ایک مثال پسندیدہ فلم یا آلے ​​جیسے لے جانے والے سیل فون یا ٹیبلٹ کو ناپسندیدہ رویے کو کم کرنے کے لۓ لے جائے گا.

قسط کو ہٹانا کرنے سے نکالنے کے عمل کو روکنا ہے. آتے ہیں کہ ایک بچہ اپنی پوشیدہ بستر میں سوتی نہیں ہے بلکہ اس کی بجائے ماں اور والد صاحب کو بیڈروم میں واپس آنے کے لئے بلا کر رکھتا ہے کیونکہ وہ صرف اس بات کو یاد کرتے ہیں کہ وہ انہیں بتانے کے لئے بھول گئے ہیں. اب جب بیڈروم میں بلایا جارہا ہے، والدین ناپسندیدہ رویے کو نکال سکتے ہیں، اور بچہ بچے گا اور سونے جا سکتا ہے

دوسری طرف، بچہ اس رویے کو بڑھانے کا فیصلہ کرسکتا ہے اور بس بستر سے باہر نکلتا ہے اور سونے کے کمرے سے باہر نکلتا ہے.

ایک محرک کا جواب دینے کے لئے رجحان ہے جو اصل کنڈیشنگ میں ملوث ایک کی طرح ہے حوصلہ افزائی عامی سے کہا جاتا ہے. کیونکہ اے ایس ڈی کے ساتھ بچے سماجی مہارتوں کو عام کرنے میں مشکلات رکھتے ہیں کیونکہ ان کے ساتھ سماجی حالات میں کامیابی سے ان کے ساتھیوں کے ساتھ کامیابی سے بات چیت کرنا پڑتا ہے، اکثر ہدایات اور منصوبہ بندی کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ وہ اپنی صلاحیتیں صحیح طریقے سے استعمال کریں. میئر کے مطابق، سوزرزر Azaroff اور والیس (2012)، اکثر اوقات، ان حالات میں عامی کو فروغ دینے کا سب سے آسان طریقہ، صرف اس کے لئے پوچھنا ہے.

حوصلہ افزائی امتیازی سلوک دو یا اس سے زیادہ اسی طرح کے حوصلہ افزائی کے لئے مختلف طور پر جواب دینے کے لئے رجحان ہے. ایسا ہوتا ہے جب کوئی شخص اصل محرک کا جواب دیتا ہے لیکن کوئی نہیں. حوصلہ افزائی کا ایک مشہور مثال پایلوف کا کتا ہے. ان کے تجربے کے دوران آئن پاؤلو نے بتایا کہ کتوں نے اناج کو جنم دیا جب وہ عام طور پر کھانا کھلاتے تھے تو اس وقت کے بجائے جب کھانا کھانے کے لئے پیش کیا گیا تھا.

ایک قابو پانے کے شیڈول جس میں ایک خاص ردعمل ہمیشہ مضبوط ہوتا ہے، مسلسل مسلسل قابلیت کے طور پر بھی جانا جاتا ہے. اس قسم کی کنڈیشنگ میں، ہر دفعہ اس موضوع کو مناسب طریقے سے منسلک کرتا ہے، وہ اجرت مند ہیں. اس چوہا کے بارے میں سوچو جو ایک کھانے کی گولی سے اجتناب کیا جاتا ہے ہر دفعہ وہ گھنٹی بجتی ہے یا ایک بٹن دباتا ہے. چوہا اس عمل کو انجام دے سکتا ہے جب تک کہ یہ سنبھالے (یعنی مکمل).

دوسری طرف پر قابو پانے والی قابلیت، ایک قابلیت کا شیڈول ہے جس میں ایک خاص ردعمل کبھی کبھار ہوتا ہے، لیکن ہمیشہ یہ نہیں ہوتا. اس قسم کی قابلیت مسلسل مسلسل ہے

Comment here