Detoxification

Clean Your Body in 3 Easy Ways in a Week

Clean Your Body in 3 Easy Ways in a Week

Clean Your Body in 3 Easy Ways in a Week

Clean Your Body in 3 Easy Ways in a Week

موسم بہار اب بہت ہو رہا ہے اور ہم موسم گرما کے قریب پہنچ رہے ہیں۔ دھوپ ہمیں قدرت کی تمام خوبصورتی اور بدلنے کی طاقت کے بارے میں یاد دلاتی ہے۔ جب تک کہ آپ سردیوں کے مہینوں میں صحت مند نہ ہوں ، ہر روز ورزش کریں اور سبز کا جوس پیئے ، شوگر کی خواہش نہ ہو ، شراب نہ پیئے اور اپنے بارے میں ہر چیز سے محبت نہ کریں ، اس مضمون کو نہ پڑھیں اور شاید جاکر ایک اور ہموار بنائیں۔

لیکن میں مانتا ہوں کہ ہر ایک کو ہماری مادر فطرت کی طاقت سے تھوڑی (یا بڑی) تبدیلی کی ضرورت ہے۔ جب پودے سردیوں کی تندرستی سے جاگتے ہیں ، تو نئی توانائی ہوا میں ہے۔ پودوں کو ، کچھ صوفیانہ انداز میں ، معلوم ہوتا ہے کہ پوپ آؤٹ اور اگنا کب شروع ہوتا ہے اور مکھیوں اور تیتلیوں کے لئے وقت کے وقت کھلنے کے لئے تیار رہتا ہے۔ آئیے ہم اس صوفیانہ توانائی کا تھوڑا سا “چوری” کرتے ہیں اور حیرت انگیز محسوس کرتے ہیں۔ اسپرنگ کلین وہ وقت ہوتا ہے جب ہمارے سردیوں کے جسم کو کچھ تازہ ہوا ، سورج سے آنے والی وٹامن ڈی اور خون کی رگ کی ضرورت ہوتی ہے۔ چونکہ ہم فی الحال موسم بہار میں آدھے راستے سے گزر رہے ہیں اور سمر وہی ہے جو ہم جلد ہی دیکھ رہے ہیں ، ہمیں اس توانائی کو جلدی سے پکڑنے کی ضرورت ہے اور گرمیوں کے وقت کے لئے پوری طرح سے معاوضہ لینا یقینی ہے۔ اب وقت آ گیا ہے کہ سم ربائی کریں ، نئی طاقت حاصل کریں اور حیرت انگیز محسوس کریں۔

یہاں 3 فوری فکس (یا طویل المدت زندگی کے انتظامات اگر آپ ان کو پسند کرتے ہو) پر عمل کریں۔ آپ صرف ایک ہفتہ میں بالکل مختلف محسوس کریں گے۔

نمبر 1 – اس کو اپنائیں – ہم میں سے بیشتر کی کچھ بری عادتیں ہیں: چینی ، تمباکو نوشی ، شراب پینا ، جنک فوڈ ، شام 8 بجے کے بعد کھانا (جب تک کہ آپ اسپین میں نہیں رہتے اور اپنے دن کے وسط میں اپنا سیئسٹا رکھتے ہیں ، اس پر غور نہیں کیا جاسکتا ہے۔ ایک بری عادت کے طور پر)۔ اپنے آپ کو ایک چیلنج بنائیں کہ زیادہ سے زیادہ علتوں کو ایک ہفتہ تک ترک کریں اور دیکھیں کہ آپ کیسا ہورہا ہے۔ ایک بہت بڑا امکان ہے کہ اگلے ہفتے بھی “گناہ سے پاک” ہوگا۔ جب کسی چیز کی جگہ کسی اور چیز نے لے لی ہو تو یقینا ایک چیز ترک کرنا سب سے آسان ہے اور اس معاملے میں ہمیں اس جگہ کو اپنے لئے کچھ اچھا رکھنے کی ضرورت ہوگی۔ مندرجہ ذیل مراحل کو پڑھتے رہیں اور آپ کو معلوم ہوجائے گا کہ آپ کے لئے کون سا متبادل بہترین ہے۔

مقصد نمبر 1 – جو کچھ آپ دے رہے ہیں اس کا انتخاب کریں ، اسے لکھ دیں ، اس کا اعلان کریں اور اس کے بارے میں مثبت رہیں!

نمبر 2 – حرکت پذیر رکھیں – مثالی طور پر ، ہمیں روزانہ کم سے کم 30 منٹ زیادہ اثر (جب آپ کی دل کی دھڑکن تیز ہوتی ہے) کی ورزش کرنا چاہئے۔ ہم میں سے کچھ کرتے ہیں ، کچھ نہیں کرتے ہیں ، کچھ انہیں کبھی کبھی کرتے ہیں۔ آپ کا معمول جو بھی ہے (یا اس کی کمی ہے) ، آئیے اس کا زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھائیں۔ جیسا کہ میں نے اوپر ذکر کیا ہے ، ہمارے جسم کو معاوضے کی ضرورت ہے۔ بری عادتیں ترک کرنے کے بعد ہم اچھ onesی کو منتخب کریں گے۔ فٹنس کلاسوں کے لئے سائن اپ کرنے ، جم کی ممبرشپ خریدنے یا پارک کے آس پاس ٹہلنا شروع کرنے کا وقت آگیا ہے۔ زندگی میں تبدیلی کے کوچز کا کہنا ہے کہ اسے جاری رکھنے کی بہترین ترغیب اپنی کلاسوں کی قبل از ادائیگی ہے اور اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو آپ اپنے پیسے ضائع کرنے کے خواہاں نہیں ہوں گے اور آپ واقعتا your اپنی کلاسوں میں شرکت کریں گے۔

مقصد نمبر 2 – منتخب کریں کہ آپ اگلے چند ہفتوں میں کیا سرگرمی (یا سرگرمیاں) کر رہے ہوں گے!

نمبر 3 – اپنا پلیٹ دیکھو – یقینا the جس طرح کا کھانا ہم کھا رہے ہیں وہ ہماری صحت میں حصہ ڈال رہا ہے۔ مرحلہ 1 کی طرح ، ہم نے اپنی غذا سے جنک فوڈ کو ختم کردیا ہے ، ہمیں اس پر فوکس کرنے کی ضرورت ہے کہ اس سے فائدہ اٹھانے کے لئے اصل میں کیا کھائے۔ کچھ کھانے کی اشیاء دوسروں کے مقابلے میں زیادہ اہمیت رکھتی ہیں اور ہمارے جسم کو اس سے بھی زیادہ غذائیت فراہم کرسکتی ہیں۔ ہم میں سے بیشتر ، جانتے بغیر ، ہمارے جسم کے کچھ حصوں میں سوزش کرسکتے ہیں۔ یہ ایک لیک گٹ سنڈروم ، کینڈیڈا ، ہارمون عدم توازن ، آئی بی ایس یا خاموش کھانے کی الرجی ہوسکتی ہے۔ کھانے کو ختم کرنے کے ٹیسٹ کرنے کے لئے ایک ہفتہ کافی نہیں ہے ، لیکن شاید یہ معلوم کرنے کے ل specific خون کے مخصوص ٹیسٹ کرنے کے قابل ہوگا کہ اس بات کا یقین کرنے سے بچیں کہ ہمارا ڈیٹاکس درست طریقے سے اور اس کے مطابق ہمارے جسم کی ضروریات کے مطابق کیا جاتا ہے۔ میں ایک خرابی کی فہرست بنانے کا مشورہ دوں گا جس میں ایسی غذائیں بھی شامل ہیں جو ہاضمہ کی وجہ سے ہوسکتی ہیں۔ ظاہر ہے ، اگر آپ پہلے ہی جانتے ہیں کہ آپ مونگ پھلیوں سے الرجی رکھتے ہیں تو یہ اچھی بات ہے ، لیکن کم سے کم ایک ہفتہ زیادہ تر الرجیوں کو نظرانداز کرنے سے آپ کے جسم کو فائدہ ہوگا اور زیادہ دیر تک ان سے پرہیز کرنے کا فیصلہ کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

بدترین دشمن یہ ہیں:

گلوٹین (گندم ، جو ، رائی) – لیکن گلوٹین نہ صرف واضح مصنوعات جیسے آٹے ، روٹیوں اور کیک میں ہے۔ یہ چٹنی ، شوربے کے ذخیرے اور اناج جیسے کم واضح جگہوں میں چھپا ہوسکتا ہے لہذا اس کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ ہم ہمیشہ اجزاء کی فہرست کو پڑھیں۔

ڈیری – جب ہم بچے تھے والدین ہمیں “صحت مند ہڈیوں کے لئے دودھ پیتے ہیں” کہہ رہے تھے اور حقیقت یہ ہے کہ دودھ کی مصنوعات میں کیلشیم کی کچھ مقدار ہوتی ہے ، لیکن مطالعے سے یہ ثابت ہوا ہے کہ کچھ گہری پتی دار سبزیوں اور پھلوں میں دودھ سے زیادہ کیلشیم ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ بری خبر یہ ہے کہ ، بالغ انسان کے علاوہ کیسین کو ہضم نہیں ہوتا ہے اور بہت سارے لوگ بغیر جانے یہ لییکٹوز رواداری کا شکار ہیں۔ نیز بیشتر امریکی گائے کو ہارمونز اور اینٹی بائیوٹکس دیئے جاتے ہیں اور وہ غیر صحت بخش حالت میں رہتے ہیں۔ نیز ان کا کھانا جی ایم او سویا اور مکئی پر مبنی ہے ، یہی وجہ ہے کہ خاص طور پر امریکہ میں دودھ کی مصنوعات کو جنک فوڈ سمجھا جاتا ہے۔ میں سختی سے مشورہ دوں گا کہ یا تو دودھ کا کھانا بند کردوں اور اس کی جگہ پلانٹ پر مبنی مصنوعات بنائیں۔ یا ، اگر آپ کو پھلی سے الرج ہو تو ، کم از کم نامیاتی دودھ ، کیفر اور پنیر خریدیں۔

شوگر – فوڈ ٹیکنوالوجسٹ کہتے ہیں کہ ریفائنڈ شوگر انسانی جسم کے ل the سب سے زیادہ لت پت ہے۔ جب ہم کھانا کھاتے ہیں جس میں ایک لو ہوتا ہے۔

Comment here