Aerobics Cardio

Dance Your Way To Fitness

Dance Your Way To Fitness

Dance Your Way To Fitness

Dance Your Way To Fitness

میں یہ تسلیم کرنے والا پہلا شخص ہوں گا کہ میرے دو بائیں پاؤں ہیں اور میری رقص کی مہارتیں چاکلیٹ چائے کپ جیسی اچھی ہیں ، لیکن رقص ٹھیک اور صحیح معنوں میں ہے۔

اگرچہ کچھ لوگ صرف صحت مندانہ رقص کی کلاسوں کے بارے میں ہی سوچ سکتے ہیں جیسے 1980 کی دہائی کے جازریسی اور جین فونڈا ایروبکس کلاسز سے ملتا جلتا ہے ، لیکن حقیقت یہ ہے کہ اب پیش کشوں کی حدود کافی حیرت انگیز ہے ، اور اس نے اس سے کہیں زیادہ دلچسپ ذائقہ لیا ہے۔

در حقیقت ، ہر ذائقہ کے مطابق ڈانس اور میوزک کے کافی مختلف انداز ہیں۔ کچھ مشہور ڈانس فٹنس اسٹائلوں میں زومبا (جو سالسا اور محض میوزک موسیقی کے لئے فری اسٹائل موومنٹ کا استعمال کرتا ہے) ، سولسوئٹ (روح کی موسیقی پر مبنی) ، کارڈیو فونک (فنک میوزک کا استعمال کرتے ہوئے) اور یہاں تک کہ بالی ووڈ (ہائی ٹیمپو میوزک کا استعمال کرتے ہوئے جو ہندوستان میں پایا جاتا ہے) شامل ہیں۔ بالی ووڈ “فلمیں)۔ اگر آپ کے پاس موسیقی کا کوئی انداز ہے جو آپ ریڈیو پر سنتے ہیں جس کی وجہ سے آپ اٹھ کھڑے ہونا چاہتے ہیں اور آپ بیٹ کی طرف بڑھنا چاہتے ہیں تو پھر امکان ہے کہ اس کے آس پاس فٹنس کلاس بھی بنائی گئی ہو۔

تندرستی کے لئے رقص کرنے کے بہت سے مختلف فوائد ہیں۔ یقینا آپ کو ایروبک اور پٹھوں کو مضبوط بنانے کے فوائد حاصل ہوں گے۔ لیکن ڈانس فٹنس کلاسوں کا اصل فائدہ یہ ہے کہ وہ بہت زیادہ تفریح ​​کرسکتے ہیں۔ یاد رکھیں کہ بہت سے لوگ جو ایک نیا ورزش پروگرام شروع کرتے ہیں وہ اپنے فٹنس اہداف کو ترک کردیں گے کیونکہ وہ ٹریڈ ملز اور ویٹ لفٹنگ مشینوں سے بور ہو جاتے ہیں۔ اسی ل I میں ہمیشہ مشورہ دیتا ہوں کہ ایسی سرگرمی تلاش کریں جس سے آپ مستقل طور پر اپنے فٹنس روٹین کے ساتھ حصہ لیتے ہو۔ اس طرح آپ کے طویل مدتی سے اس کے قائم رہنے کا زیادہ امکان ہے۔ ڈانس کلاس میں جانے سے آپ دوسرے کلاس ممبروں کے ساتھ بھی سماجی ہوجائیں گے ، جو آئندہ ہر کلاس کے ل yourself اپنے آپ کو متحرک کرنا بہت آسان بنا سکتا ہے۔

تمام فٹنس ڈانس کلاسیں سر موڑنے والے نتائج پیش کرنے والی نہیں ہیں ، لہذا صرف یاد رکھیں کہ آپ اس کے ساتھ طویل کھیل کھیل رہے ہیں۔ اگرچہ صرف اس وجہ سے کہ آپ وزن نہیں اٹھا رہے ہیں یا نیچے سیڑھیاں چھڑک رہے ہیں اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو اچھ sweا پسینہ نہیں آئے گا۔ رقص کی کلاسیں اکثر شرکاء کو ان طریقوں سے آگے بڑھنے پر مجبور کرتی ہیں جن کی وہ عادت نہیں ہے۔ ضمنی یا اختلافی ، شاید ، جبکہ ایک ہی وقت میں اپنے بازوؤں کو مختلف طریقوں سے منتقل کرتے ہو۔ اگر آپ چالوں سے واقف نہیں ہیں تو اچھا موقع ہے کہ آپ اپنی پہلی جماعت کے بعد تھوڑا سا زخم (اچھ wayے انداز میں) بنیں گے!

ڈانس فٹنس کلاس کے ساتھ شروعات کرنا کافی آسان ہے۔ امکان ہے کہ مقامی ہیلتھ کلب یا کمیونٹی سنٹر کم از کم ایک قسم کی ان کلاسوں کی پیش کش کرے۔ آپ کے شیڈول کے مطابق موزوں مختلف اختیارات کے بارے میں معلوم کرنے کے لئے اپنے علاقے میں موجود سہولیات کو کال کریں۔ ڈانس فٹنس کلاسز یہاں تک کہ مشہور ہو رہی ہیں کہ فٹنس اسٹوڈیوز جو اس قسم کی کلاسوں پر توجہ مرکوز کررہے ہیں وہ پورے ملک میں پوپ ہو رہے ہیں۔ تم نے زومبا کے بارے میں سنا ہے ، ٹھیک ہے؟

اگرچہ یہ کلاسیں ہمیشہ ہی ایک مثبت اور معاون ماحول مہیا کرتی ہیں ، لیکن کچھ لوگ وقت کی پابندیوں کی وجہ سے گھر پر ہی اپنی ورزش کرنا پسند کرتے ہیں۔ گھر میں کسی بھی ڈانس فٹنس روٹین کو یقینی طور پر کرنا ممکن ہے۔ شروع کرنے کا سب سے آسان اور کم سے کم مہنگا طریقہ ، یا یہ دیکھنا کہ آپ کے لئے کون سا طرز بہترین ہے ، آن لائن جا کر یوٹیوب پر تلاش کرنا ہے۔ آپ کو رقص کی چالوں کی متعدد ویڈیوز ، اور یہاں تک کہ کچھ کوریوگرافر کلاسز بھی ملیں گی جن کے ساتھ آپ بھی پیروی کرسکتے ہیں۔

ایک بار جب آپ کام کرنے میں زیادہ سنجیدہ ہوجائیں تو ، آپ کرایہ یا پیشہ وارانہ طور پر تیار کی گئی DVDیں خرید سکتے ہیں۔ ڈانس ورزش کی ڈی وی ڈی کے لئے لیوفلم یا ایمیزون چیک کریں جو آپ گھر پر استعمال کرسکتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس Wii یا Xbox گیمز کنسول ہے تو آپ فٹنس ڈانس گیمز بھی خرید سکتے ہیں!

اگر آپ رقص کرنا پسند کرتے ہیں یا زومبا کی عجیب کلاس آزما چکے ہیں تو ہمیں نیچے بتائیں 🙂

گیون والش لندن کا ایک اعلی پروفائل ٹرینر ہے جس میں صحت اور فٹنس کے موضوعات پر متعدد قومی اخبارات اور میگزینوں میں شامل کیا گیا ہے اور لکھا گیا ہے۔

انہیں صحت اور تندرستی لکھنے کا جنون ہے ، جس نے انہیں مردوں کی صحت ، مردوں کی فٹنس ، ہارپرز بازار ، گریزیا ، دی ٹائمز اور دی انڈیپنڈنٹ کی طرح دیکھا ہے اور اسے آئی ٹی وی اور اسکائی پر فٹنس ٹی وی براڈکاسٹر کی حیثیت سے بھی پیش کیا گیا ہے۔

وہ عالمی معیار کی چربی کھونے کی ویب سائٹ بھی چلاتا ہے جس نے ہزاروں افراد کو اپنے گھروں سے وزن کم کرنے میں مدد فراہم کی ہے۔

Comment here