Mental Health

Dealing With Relationship Stress

Dealing With Relationship Stress

Dealing With Relationship Stress

Dealing With Relationship Stress

تعلقات کا آغاز اکثر اونچی سطح پر ہوتا ہے جب جوڑے ایک دوسرے کے لئے ہیلس پر سر گرتے ہیں. بات چیت اور ملنے کے لئے فوری طور پر بہت شدید ہے کہ اس وقت ابتدائی طور پر پرواز کرنا لگتا ہے. تاہم جب، جوش و آرام سے رہتا ہے اور کسی کو پارٹنر کے ساتھ استعمال ہوتا ہے، حقیقی وقت کے مسائل کو سرفنگ کرنا شروع ہوتا ہے. بعض اوقات، چیزوں کو اتنا زور دیا جاسکتا ہے کہ شراکت داروں کو علیحدہ کرنے کا خیال رکھنا شروع ہوتا ہے. دوسروں پر، اس کشیدگی کو آہستہ آہستہ انہیں ذہنی خرابیوں جیسے ڈپریشن اور تشویش کے فروغ میں دھکا دیتا ہے.

بانڈ کو توڑنے کا سب سے آسان کام ہے، لیکن تعلقات کی اصل طاقت ایک جوڑی کے ساتھ ساتھ تعلقات کشیدگی سے نمٹنے میں ہے، ایک جوڑے کے طور پر اور ہم آہنگی واپس لانے. بدقسمتی سے، بہت سے جوڑوں کے ساتھ کشیدگی کے وقت کے ساتھ ساتھ چلنے کے لئے صبر نہیں ہے. ابھی تک، ایک کو یاد رکھنا چاہیے کہ یہ ایک انتخاب ہے. کسی کو کسی ٹیم کے طور پر کام کرسکتا ہے اور مضبوط ہوجاتا ہے یا کسی کو انفرادی طور پر کشیدگی سے نمٹنے کا فیصلہ کر سکتا ہے اور تعلقات کمزور ہوجاتا ہے. ذیل میں دیئے گئے کچھ طریقوں میں سے کچھ ایسے ہیں جن میں تعلقات کشیدگی کو سنبھال لیا جا سکتا ہے اور ذہنی خرابیوں کی ترقی سے روک دیا گیا ہے:

جیسا کہ ایک دوسرے کو قبول کر رہا ہے – یہ ضروری ہے کہ یہ حقیقت سمجھنے کے لئے ضروری ہے کہ روم- com فلموں سے کہیں زیادہ ہے جو ہم دیکھتے ہیں اور ہم رومانٹک ناولوں کو پڑھتے ہیں. اپنے پارٹنر کو پورا کرنے کی توقع ہر وقت حقیقت پسندانہ نہیں ہے. ہم سب بے قصور ہیں. بہت زیادہ امید کرتے ہیں کہ طویل عرصے میں شدید دباؤ اور مایوسی کا راستہ. اس طرح، کسی کو ان کے شراکت دار کو قبول کرنا لازمی ہے اور اپنی قوتوں پر توجہ مرکوز کرنا چاہیے.
تخلیقی طور پر مواصلات – جب مسائل سے نمٹنے کے لۓ، کچھ جوڑوں خاموش موڈ پر کوئی مواصلات کے طویل عرصے تک چلتے ہیں. یہ آفت کے لئے ایک ہدایت ہے. کسی کو خاموشی کو توڑنے اور مساوات کو روکنے کے مسائل کو حل کرنے کی جرات کا اظہار کرنا چاہیے. اس کے علاوہ، کسی کو آہستہ آہستہ اپنی جذبات کا اظہار کرنا ہوگا. دوسرے شخص کے نقطہ نظر کے بارے میں شرمندہ اور سننا ہی نقصان دہ ہے اور تعلقات کو دوبارہ بنانے کے لئے کچھ بھی نہیں کرے گا.
ایک ساتھ مل کر زور دیا – جوڑوں کو ایک دوسرے کے ساتھ ساتھ دباؤ کرنا چاہئے. یہ ایک چھٹی پر جانے، کنسرٹ میں شرکت، چلنے کے لئے جانے، ایک دوسرے کے ساتھ کچھ شوق سیکھنے، فلموں کو دیکھ کر، اور کسی بھی سرگرمیوں میں ملوث ہونے والے دونوں شریکوں سے لطف اندوز کرکے حاصل کیا جا سکتا ہے. تعلقات میں کشیدگی کو دور کرنے کے لئے مباحثہ بھی ضروری ہے. تاہم، جب کچھ ان کے حل غیر متضاد تنازعات سے متفق ہیں، تاہم، اس سے محبت کرنا ضروری ہے جیسا کہ آپ بات کرنے اور غیر قانونی مسائل کو حل کرنے میں مدد کرسکتے ہیں.
الزامات سے بچنے کے کھیل سے بچنے کے لئے – یہ ضروری ہے کہ اس بات کو سمجھنے کے لئے ضروری ہے کہ دونوں ملحقہ اسی ٹیم میں ہیں. دوسرے افراد کو مسلسل الزام لگانے کے ذریعے پھانسی دے سکتے ہیں تاکہ تعلقات کی صحت کے لئے تھکاوٹ اور تباہی ملے. اس کے علاوہ، ایک بار وہ سمجھتے ہیں کہ وہ غلطی میں ہیں ایک بار مخلصانہ طور پر بخشش کے لئے یہ بھی اہم ہے.
سوشل نیٹ ورکنگ کو برقرار رکھنے – بعض اوقات، ایک جوڑے کو ایک دوسرے کے ساتھ اتنا منایا جاتا ہے کہ وہ اپنے سماجی ذمہ داریوں کو بھول جاتے ہیں. اگرچہ آپ کو ایک دوسرے کے ساتھ ہر وقت خرچ کرنے کا اختیار سب سے پہلے، وقت کے ساتھ دلچسپ لگ رہا ہے، یہ مساوات میں بور کی طرف لے جا سکتا ہے. شاید یہ بہت زیادہ کشیدگی اور سماجی سازی کی تعمیر بھی ہوسکتی ہے. اس طرح، کسی کو اپنے دوستوں اور رشتہ داروں کے ساتھ رابطے میں رکھنا چاہیے اور ان سے مل سکے جتنا ممکن ہو.
خود پر سرمایہ کاری – تعلقات میں ایک دوسرے کے لئے موجود ہونا ضروری ہے، تاہم، خود کو کبھی نہیں بھولنا چاہئے. لہذا، یہ یقینی بنانا چاہیے کہ وہ خود کو دیکھ بھال کرنے پر کچھ وقت اور وسائل بھی سرمایہ کاری کریں. صحیح کھانے، کافی نیند حاصل کرنے، کسی قسم کی جسمانی سرگرمی، مساج حاصل کرنے، وغیرہ کو متاثر کرنا، خود اعتمادی کی تعمیر اور کسی فرد کی روح کو مضبوط بنانے میں مدد مل سکتی ہے.
کشیدگی کے لئے پیشہ ورانہ مدد کی تلاش
کبھی کبھی، بہترین ارادے اور کوششوں کے باوجود، تعلقات میں مساوات کے ایک مرحلے پر پہنچنے میں بہت مشکل ہو جاتا ہے. ایسے معاملات میں، مسلسل کشیدگی کو ذہنی خرابیوں جیسے ڈپریشن اور تشویش کی ترقی ہو سکتی ہے.

Comment here