Mental Health

Debunking Myths Surrounding Mental Health

Debunking Myths Surrounding Mental Health

Debunking Myths Surrounding Mental Health

Debunking Myths Surrounding Mental Health

ایک دیئے گئے سال میں، 5 میں 5 بالغوں کو ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں ذہنی صحت کی خرابی کی شکایت کے ساتھ جدوجہد. یہ 43.8 ملین افراد یا کل آبادی کا 18.5 فیصد ہے. تاہم، لاکھوں افراد ذہنی صحت کے ارد گرد بڑے پیمانے پر افسانوں کی وجہ سے اپنے خاندانوں، دوستوں اور یہاں تک کہ ملازمتوں کی طرف سے محتاط، تبعیض اور الگ الگ ہیں. یہ کسی شخص کے لئے مشکل ہوسکتا ہے جو دماغی بیماری سے نمٹنے کے لئے نمٹنے کے لۓ کام کرے. لہذا، اس طرح کے عہدوں کو دور کرنے کے لئے لازمی ہے اور ذہنی صحت کی خرابی کی شکایت کے ساتھ مل کر ان لوگوں کو مدد فراہم کرتے ہیں جیسے ابتدائی تشخیص اور مداخلت ایک شخص کو مکمل طور پر بحال کرنے اور عام زندگی کی قیادت میں مدد کر سکتی ہے.

یہ جاننے کے لئے پڑھیں کہ کچھ چیزیں جو دماغی صحت کے بارے میں سمجھتے ہیں وہ متعدد ہیں یا نہیں.

دماغ – دماغی بیماری نایاب ہیں.
حقیقت – دماغی صحت کی حالت ایک سے زیادہ تصور کر سکتے ہیں کے مقابلے میں زیادہ عام ہیں. 1 سے 5 افراد اس سے متاثر ہوئے ہیں، متاثرہ افراد میں سے 1 سے زائد متاثرین کو ایک سنگین ذہنی خرابی کی تشخیص ملتی ہے جو ایک سال میں زندگی کی زندگی کو متاثر کرتا ہے. یہ کسی کی صنف، عمر، قومیت، نسل، مذہب، اور / یا آمدنی کی سطح کے مطابق کسی کو متاثر کر سکتا ہے.
مٹھی – ایک ذہنی خرابی کی شکایت غریب والدین کا نتیجہ ہے.
حقیقت – دماغی بیماری بچوں کی نگہداشت کے غریب عمل کے نتیجے میں نہیں ہیں. یہ ایک عام مصیبت ہے جو 5 سے 5 نوجوانوں اور نوجوان بالغوں کو متاثر کرتی ہے. دماغی صحت سے جینیاتی، ماحولیاتی عوامل، صدمہ اور بہت کچھ متاثر ہوتا ہے.
مٹھی – لوگ ذہنی بیماری کا مظاہرہ کرتے ہیں.
حقیقت – کوئی بھی جسمانی بیماری نہیں ہے. اسی طرح، کوئی بھی ایسی طرح بیماری نہیں ہے. اس کے پیچھے کی وجہ سے بڑے پیمانے پر تحقیقات کی جا رہی ہیں اور حقیقی ہیں. کبھی کبھی، اس کی علامات ظاہر نہیں ہوسکتی ہیں، تاہم، اس کا یہ مطلب یہ نہیں کہ کسی کی حالت اصل نہیں ہے.
مٹھی – دماغی صحت کی خرابی ذاتی نگہداشت کا نتیجہ ہے.
حقیقت – کسی دوسرے بڑے جسمانی بیماری کی طرح، دماغی صحت کسی شخص کے کردار یا ذاتی کمزوریوں کے نتیجے میں بھی نہیں ہے. یہ جینیاتی، ماحولیاتی عوامل، اور طرز زندگی کے انتخاب کی وجہ سے ہے. ایک کشیدگی کی شادی، نوکری کے حالات، یا کشیدگی سے متعلق تعلقات کچھ لوگ اس سے زیادہ حساس بن سکتے ہیں. بایو کیمیکل عمل، ناقابل سرکٹس اور دماغ کی ساخت بھی شراکت میں حصہ لے سکتے ہیں. الکحل یا منشیات کی طویل مدتی کی کھپت بھی ذہنی بیماریوں کی ترقی کی طرف جاتا ہے.
میتھ – آپ صرف اداس ہیں، اداس نہیں ہیں.
حقیقت – ڈپریشن ایسی چیز نہیں ہے جو کوئی شخص صرف چھٹکارا حاصل کرسکتا ہے. لوگوں کو اکثر خوشی سے کسی کو خوش کرنا یا اسے ختم کرنے کے لئے کہا جاتا ہے. تاہم، یہ صرف بلیوز نہیں ہے جو دور ہوسکتی ہے. یہ ایک سنگین ذہنی صحت کی خرابی ہے جو مناسب انتظام کے لئے دوا اور تھراپی کی ضرورت ہے.
مٹ – دوا مدد کرے گی، آپ کو تھراپی کی ضرورت نہیں ہے.
حقیقت – دماغی بیماریوں والے لوگ مختلف علاج کی ضروریات رکھتے ہیں. وہ ایک نقطہ نظر کے ساتھ علاج نہیں کیا جا سکتا – تمام نقطہ نظر. دماغی امراض کے علاج کے منصوبے کو ایک شخص کی ضروریات اور طبی تاریخ کو پورا کرنے کے لئے اپنی مرضی کے مطابق ہونا چاہئے. عام طور پر لوگ ادویات، تھراپی اور خود کی دیکھ بھال کے ایک مجموعہ سے فائدہ اٹھاتے ہیں. اپنے دماغ کے بارے میں جاننے کے لئے کسی کو ذہنی صحت کنسلٹنر سے بات کرنا ضروری ہے.
مٹھی – ذہنی خرابیوں کے حامل افراد اسکول یا کام کو سنبھال نہیں سکتے.
حقیقت – یہ ذہنی بیماری کے ساتھ رہنے والے لوگوں کے لئے، تمام لوگوں کے لئے کشیدگی کے حالات کو سنبھالنے میں مشکل ہوسکتا ہے. تاہم، ذہنی بیماریوں والے لوگ روزگار رکھتے ہیں، اسکولوں پر جاتے ہیں، اور اپنی کمیونٹی میں ایک فعال زندگی کی قیادت کرتے ہیں. اور اگر علاج کے تحت، وہ عام طور پر اچھی طرح سے کام کر رہے ہیں.
مٹھی – ذہنی خرابیوں والے افراد خطرناک اور پر تشدد ہیں.
حقیقت – تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ دماغی بیماری کی تشخیص کرنے والوں کو تشدد اور جرائم کے تابع ہونے کی بجائے تشدد کی وجہ سے کیا جاتا ہے. ایک دماغی بیماری کا آغاز تشدد اور غیر متشدد جرائم کے تابعانہ خطرے سے متعلق ہے.
مٹھی – صرف مثبت سوچ اور دعا ایک دماغی بیماری کو شفا بخش سکتی ہے.
حقیقت – دعا، مثبت سوچ، اور روحانیت کو بحالی کے لئے مؤثر اوزار کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے، تاہم، یہ واحد اوزار نہیں ہیں. ان ٹولز کو مناسب ادویات، تھراپی، اور خود کی دیکھ بھال کے ساتھ انضمام کے ذریعے لائف ٹائم کی وصولی کو یقینی بنایا جاسکتا ہے. اس کے لئے، کسی لائسنس یافتہ ذہنی صحت کے تھراپیسٹ سے بات کرنا یا رہائشی ذہنی صحت کے علاج کے مرکز میں علاج کرنا چاہیے، اگر شرط شدید ہے.
مٹھی – ذہنی بیماریوں والے افراد کو اداروں میں رکھنا چاہئے.
حقیقت – شدید ذہنی بیماریوں یا نفسیات والے افراد کو ادارہ بنانا ہوگا. باقی ان کے علاج کے وقت کے لئے ایک اندرونی ذہنی صحت کے علاج کے مرکز میں رہ سکتے ہیں. طبی سائنس میں ترقی کے ساتھ، اب یہ ممکن ہے کہ لوگوں کے لئے اپنے خاندانوں کے ساتھ رہنا، کام محفوظ ہو، سماجی زندگی ہو، اور اب بھی علاج میں رہیں. ایک تصدیق شدہ ذہنی صحت تھراپسٹ شرط کی شدت کی تشخیص کرسکتا ہے اور ان کی مدد کرنے میں ان کی مدد کر سکتا ہے.
ذہنی خرابیوں کے لئے مدد کی تلاش

دماغی بیماریوں حقیقی ہیں اور اگر ناپسندیدہ رہیں تو، وہ اپنی زندگی کے ہر علاقے کو متاثر کرسکتے ہیں. وہ اسکول یا کام کی کارکردگی پر اثر انداز کر سکتے ہیں

Comment here