Mental Health

Dual Diagnosis: Illness of the Mind or Disease of the Brain

Dual Diagnosis: Illness of the Mind or Disease of the Brain

Dual Diagnosis: Illness of the Mind or Disease of the Brain

Dual Diagnosis: Illness of the Mind or Disease of the Brain

اس سال، امریکہ کے اندر، پانچ بالغوں میں سے ایک میں ذہنی بیماری کے خلاف آئے گا. مادہ استعمال کے استعمال کی خرابی کی شکایت کے سامنا کرنے والے 20 ملین بالغوں میں، نصف سے زائد افراد نے مشترکہ ذہنی بیماری کا تجربہ کیا. ماتحت بدعنوانی اور دماغی صحت کی انتظامیہ کے مطابق، دو طرفہ تشخیص کے ساتھ مردوں اور عورتوں میں سے تقریبا 56 فی صد ایک یا دو طرفہ حالات خراب نہیں ہوتے ہیں. اس بات کا قیام کرنا چاہے کہ دماغی بیماری کی وجہ سے بدعنوانی کا سبب بنتا ہے یا اس کے برعکس ان رویے میں صحت کی خرابی کے ساتھ مشکل ہے، کیونکہ comorbidity کے تعلق سے زیادہ ہے.

Comorbidity کیا ہے؟

جب دو بیماریوں یا خرابیوں کی وجہ سے کسی فرد کے اندر ایک ترتیب یا بیک وقت موجودگی ہوتی ہے، تو ماہرین کا کہنا ہے کہ مریض کی حالت کمورڈڈ ہے. دو شرائط کے درمیان بات چیت پر ایک براہ راست اثر ہے کہ کس طرح ہر بیماری کسی شخص کی زندگی میں ظاہر ہوتی ہے. Comorbidity اس بات کا یقین کر سکتا ہے کہ ایک بیماری دوسرے کی وجہ سے ہے، لیکن یہ ہر وقت ایک صحیح حاملہ نہیں ہے- یہاں تک کہ اگر ایک بیماری کے علامات دوسرے کے آغاز سے پہلے سامنے آئے.

کیا روانی دماغی بیماری یا دماغی بیماری ہے؟

نفسیاتی حالات کے بہت سے نامعلوم وجوہات کی جانچ کرنے اور جانچ کرنے کے بعد نفسیات کا شعبہ “بیماری” اصطلاح سے بدل گیا ہے. تاہم، “خرابی کی شکایت” کے استعمال کی نشاندہی کی نوعیت کے ساتھ آن لائن لگتا ہے- جیسا کہ اس رویے کا باعث ہے جو افراد مادہ استعمال کی خرابی کی شکایت کے ساتھ لے جاتے ہیں، اکثر غیر فعال، مسلسل سنڈومومک cravings کی طرف سے حوصلہ افزائی کرتے ہیں، اور غیر قانونی منشیات کے مسلسل زیادہ استعمال کے ساتھ نشان لگا دیا جاتا ہے.

اختتام کرنے کے لئے زیادہ مشکل ہوسکتا ہے کہ کیا لت ایک “دماغ” کی خرابی یا بیماری ہے. انحصار کرنے والے ان لوگوں کے مجبوری رویے جو کسی انحصار کو فروغ دینے کے باوجود کسی موجودہ یا غیر متوقع منفی نتائج کے باوجود – ایک دستخط خصوصیت ظاہر کرتی ہیں جو بہت سے ذہنی بیماریوں میں موجود ہیں. تاہم، اگر آپ مادہ استعمال کی خرابیوں کا موازنہ کرتے ہیں تو، اعصابی رجحان دوسرے دائمی دماغ کی بیماریوں میں، جیسے ڈیمنشیا، ایک ٹھیک ٹھیک فرق بیمار کے درمیان واضح ہے.

دماغ میں تبدیلیوں کی وجہ سے ڈیمنشیا کے لوگ کنٹرول نہیں رکھتے ہیں. جہاں تک، مادہ کے ساتھ کسی شخص کو دماغ کو استعمال کرنے کے لئے دماغ کو تبدیل کرنے میں تبدیلیوں سے کنٹرول کا فقدان بھی نہیں ہوسکتا ہے، لیکن انفرادی طور پر اپنے آپ کو “دماغ” کے ساتھ اپنی پسند کے لۓ خود کو درپیش سلوک کے لۓ انعامات اور حوصلہ افزائی کرنے کے طرز عمل میں مشغول ہوجاتا ہے. بعض افراد کی نشاندہی کی بیماری کے خاتمے کے تحت بحث کرتے ہیں، دماغ میں واقع ہونے والے تبدیلیوں کو بدانتظامی مادہ خریدنے اور انہیں کھاننے کی ضرورت ہوتی ہے.

روانی اور دماغی بیماری کی دوہری خرابی پر نظریات

محققین کو مزید بصیرت اور دوہری تشخیص کی بہتر تفہیم حاصل کرنے کے لئے مطالعہ کا سلسلہ جاری ہے. ذہنی صحت کے مسئلہ کے طور پر مشترکہ غیر معتبر مادہ کے استعمال کے امراض اور نفسیات کی خرابی کے comorbidity کے بارے میں وہ کیا اختتام کرتے ہیں مندرجہ ذیل خلاصہ:

نفسیات کی خرابی کا شکار خود کو ادویات تک پہنچ سکتا ہے، جس میں مادہ استعمال کے استعمال کی خرابی کا سراغ لگانا ممکنہ طور پر غیر قانونی منشیات کا استعمال کرتے ہوئے طبی علامات کا علاج کرنے کی کوشش کر سکتا ہے. مثال کے طور پر، بہت سے مریضوں کو جو اپنے شناخت کو بہتر بنانے کے لئے سکیزفرینیا دھواں سگریٹ ہے.
بعض منشیات اور ادویات جنہیں صارفین غلط استعمال کر سکتے ہیں، دوسرے ذہنی بیماریوں سے متعلق ایک یا زیادہ علامات لا سکتے ہیں. اس کا ایک مثال مریضوں کو سگریٹ نوشی کرتے وقت نفسیات کا بلند خطرہ ہوگا.
نفسیاتی بیماریوں اور نشے دونوں عوامل ایسے عوامل کے بارے میں آتے ہیں جن پر اوورلوپ، جیسے ابتدائی صدمہ یا کشیدگی، بنیادی دماغ یا سنجیدگی سے خسارہ، یا جینیاتی معالجہات اور زیادتیوں کی نمائش.
اس پیچیدہ وجہ سے دوہرا تشخیص ہونے والے شخص کے اندر اندر اس طرح کی موجودگی کے ساتھ تعصب کے ساتھ تعین کرنے کے لئے مشکل ہے. جس پر منحصر ہے کہ آپ صحت سے متعلق صنعت میں بات کرتے ہیں، رواداری کے دماغ کی بیماری کی فلاح و بہبود کے ساتھ اس کی فطرت کا وسیع پیمانے پر زور دیا جارہا ہے، اس کی توثیق کو چیلنج کرنے کی حوصلہ افزائی کی جا سکتی ہے. مادہ استعمال استعمال کی خرابی کی شکایت ہو سکتا ہے یا دماغ کی بیماری نہیں ہو سکتی. تاہم، جہاں تک لت ایک نفسیاتی خرابی کی شکایت ہوتی ہے، زیادہ محتاط تحقیقات کو کم ناگزیر کے ساتھ ظاہر کرنا چاہئے کہ مادہ کے استعمال کے امراض کے منفی اثر و رسوخ اور غیر متصل کنکشن اور کسی شخص کی طرف سے تجربے کے ساتھ ہونے والے ذہنی صحت کے مسائل.
رامون انتونیو میٹا مواد ڈاون لکھنا، ایل ایل ایل کے بانی ہے. ہم بہت سے مواد کی ضروریات کے لئے پریمیم آن آن لائن تحریری خدمات پیش کرتے ہیں، بشمول اصل مضامین، اس طرح، ایک سے زیادہ niches، سفید کاغذات، پروموشنل کاپی، تخلیقی افسانہ اور nonfiction، تعلیمی کاغذات اور زیادہ، آپ کے آرڈر کی وضاحتیں، سٹائل یا اپنی مرضی کے مطابق برانڈ کی آواز.

Comment here