Detoxification

Elements Leaching From Your Cookware and The Disarray They Cause in The Body

Elements Leaching From Your Cookware and The Disarray They Cause in The Body

Elements Leaching From Your Cookware and The Disarray They Cause in The Body

Elements Leaching From Your Cookware and The Disarray They Cause in The Body

صحت مند طرز زندگی کی پیروی کے باوجود، لوگ بیمار ہو رہے ہیں اور بہت سی قسم کی صحت کے مسائل کا سامنا کرتے ہیں، اور یہ فہرست یہاں ذکر کرنا بہت لمبا ہے! یہ ایک سنجیدہ مسئلہ ہے جو لوگ دنیا بھر میں آ رہے ہیں اور ہمیں اس کی جانچ کرنا ضروری ہے کہ ہم کیا کر رہے ہیں.

ماحول میں موجود آلودگی کے علاوہ، ہمارے جسم میں داخل کرنے کے لئے زہریلاوں کا ایک بڑا سبب ہے، جو اکثر غیر اخلاقی نہیں ہوتا – cookware سے زہریلا زہریلا. تمام دھاتیں فطرت میں غیر فعال ہیں اور دھاتیں لچکیں ہیں جو کھانے کے غذائی اجزاء کے ساتھ کھانا پکانے میں رد عمل کرتے ہیں. وہ کھانا کھاتے ہیں اور جب آپ باقاعدہ طور پر اس طرح کے کھانا کھاتے ہیں تو، آپ کے جسم میں زہریلا پانی جمع ہوجاتا ہے اور خلیوں، ؤتکوں اور بدن کے جسموں میں نقصان دہ تبدیلیوں کا سبب بنتا ہے، اور صحت کے مسائل کا سبب بنتا ہے.

یہ سمجھنے کے لئے ضروری ہے کہ مختلف اقسام کے cookware سے متعلق اجزاء اور ہمارے جسم کو کس طرح متاثر کریں.

1. ٹائٹینیم

ٹائٹینیم اکثر غیر رد عمل سمجھا جاتا ہے، جو غلط فہمی ہے. یہاں کچھ عناصر کی ایک فہرست ہے جس میں ٹائٹینیم (ٹیو) اس سے فعال ہے:

آکسیجن: Ti (s) + O2 (g) → TiO2 (s)،

نائٹروجن: 2 ٹائی (+ s) + N2 (g) → TiN (s)،

پانی: Ti (s) + 2H2O (g) → TiO2 (s) + 2H2 (g)،

یہ بھی غذائی اجزاء کے ساتھ بھی ردعمل کرتا ہے. ؟؟ یہی وجہ ہے کہ یہ cookware بنانے کے لئے بہترین مواد نہیں ہے.

2. سٹینلیس سٹیل

سٹینلیس سٹیل مختلف دھاتیں جیسے لوہے، نکل، کرومیم، molybdenum، کاربن وغیرہ کے ایک مجموعہ سے بنا ہے. ؟؟ جو جسم میں تمام زہریلا ہیں. مثال کے طور پر، اکیلے نکل نکلنا گردے کی بیماری، کم بلڈ پریشر، پٹھوں کی جھٹکا، زبانی کینسر، جلد کی دشواری وغیرہ.

3. ایلومینیم

مطالعہ ثابت ہوئے ہیں کہ ایلومینیم اور الزییمر کی بیماری کے درمیان ایک مضبوط تعلق موجود ہے. دائمی ایلومینیم کی نمائش نے براہ راست ہیپاٹک ناکامی، رینٹل ناکامی، اور ڈیمنشیا (اریف ایٹ.، 1979) میں حصہ لیا ہے. جسم میں اعلی ایلومینیم کی حراستی کی وجہ سے دوسرے صحت کے مسائل کا سامنا ہوسکتا ہے، خون، قابلیت، گیسٹرینٹائٹس، گردے کی نقصان، جگر کی کمی، بھوک کا نقصان، توازن کا نقصان، عضلات کے درد، نفسیات، سانس کی قلت، کمزوری اور تھکاوٹ ( ATSDR 1990).

4. غیر چھڑی کا ککواں

ایک مصنوعی کیمیائی کیمیکل جس میں perfluorooctanoic ایسڈ (PFOA) عام طور پر غیر چھڑی کوٹنگز میں استعمال کیا جاتا ہے. جب گرم ہوجائے تو یہ زہریلا دھوئیں جاری کرتا ہے جو دماغ، پروسٹیٹ، جگر، تھمیوس گردے، اور پیٹیوٹری گراؤنڈوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے.

5. سیرامک ​​Cookware

سیرامکس دھاتوں کے بعد استعمال ہونے والی دوسری سب سے زیادہ مقبول کاک ویئر مواد ہے. یہ بہت سے دھاتیں، معدنیات اور کیمیکلز جیسے بیریوم، کیڈیمیم، کروم، کوبال، لیڈ، لیتیم، نکل، سلیینیمیم اور وانڈیمڈ، سلکان ڈائی آکسائڈ، فیلڈسپر، سلکان کاربائڈ، میگنیشیم آکسائڈ، پیٹالائٹ (لتیم کا ایک ایسک) سے بنا ہوا ہے. سیرامیک ککواشی glazes اور enamels کے ساتھ مزید لیپت ہے – لیڈ اور کیڈیمیم سمیت زیادہ کیمیکل. یہ تمام دھاتیں اور کیمیائیوں کو انتہائی زہریلا کرنے کے لئے ہلکے ہیں، اور مثالی طور پر خوراک کے ساتھ رابطے میں کبھی نہیں آنا چاہئے.

6. خالص مٹی ککویئر

خالص مٹی غیر منقولہ اور غیر صنعتی شدہ زمین سے حاصل شدہ بنیادی مٹی غیر منقول ہے. یہ قدرتی طبی مواد دھاتیں یا کیمیائی ٹاکس سے آزاد ہے – شکر ہے! خام مال کے طور پر خالص مٹی کا استعمال کرنے کی جڑیں ہمارے پہلے آبادیوں میں واپس آتی ہیں جب لوگ کھانے کے لئے مٹی کے برتن استعمال کرتے ہیں. یہ مواد ہر قسم کے امراض کے لئے ٹیسٹ کیا گیا ہے اور 100٪ غیر زہریلا مل گیا ہے. اگر آپ ایک اندرونی مواد میں کھانا پکانا چاہتے ہیں – یہ بالکل ککواہ ہے آپ کو کھانا پکانا چاہئے!

کس طرح جاننا ہے کہ اگر آپ صحیح کاک کا استعمال کرتے ہیں؟

یہ جاننا ممکن نہیں ہے کہ اگر کسی خاص برتن یا پین کو آپ کی خوراک کا معائنہ کرتے ہوئے صرف اسے دیکھ کر کھانا پکانا یا دوسری جگہوں میں تجارتی طور پر جانچ لیڈ، وغیرہ کے لئے فروخت کی جاتی ہے. یہ وہی ہے جہاں یہ گھر کا امتحان کام آتا ہے:

الکلین بیکنگ سوڈا ٹیسٹ آپ کے cookware کی زہریلا چیک کر سکتے ہیں. کیونکہ زیادہ تر کھانے والے – ان میں سے کم از کم 80 فیصد – الکینین ہیں، بیکنگ سوڈا کا استعمال کرتے ہوئے برتن میں کھانا پکانے والے کھانے کا استعمال کرتے ہیں. آپ کی ضرورت ہے کچھ پانی اور بیکنگ سوڈا ہے:

کسی بھی برتن میں 1 گلاس پانی ابالیں، جب یہ بیکنگ سوڈا کا ابلاغ شامل کریں. 5-7 سے زیادہ منٹ کے لئے ابلاغ سٹو بند کرو
ذائقہ کرنے کے لئے کافی دیر تک انتظار کرو تو پانی چکھو (ایک ایسپ لے لو). اگر تم دھاتیں ذائقہ کرتے ہو تو یہ وہی ہے جو تم کھا رہے ہو! اگر پانی میں ربڑ / پینٹ کا ذائقہ ہے تو یہ انامیل / چمک سے کیمیکل ہے.
ایک کنٹرول کے طور پر، 1 گلاس پانی میں پکاو سوڈا کا ایک چوٹی لے لو – آپ صرف بیکنگ سوڈا کا ذائقہ چکھو گے.

مختلف قسم کے cookware کی جانچ پڑتال پر، خالص مٹی سے بنا صرف برتنوں کو لچک نہیں. اس سے یہ واضح ہوتا ہے کہ خالص مٹی کاک ویئر 100٪ ناکارہ ہے اور غیر رد عمل – صحت مند اور لمبی زندگی کے پہلوؤں کی طرف سے جانا جاتا ایک حقیقت ہے!

Comment here