Aerobics Cardio

HIIT Training Workout

HIIT Training Workout

HIIT Training Workout

HIIT Training Workout

تیز شدت کے وقفے سے متعلق تربیت کے ورزش مختصر وقت کے لئے زیادہ سے زیادہ قلبی کوشش کرنے کا خیال استعمال کرتے ہیں۔ عام طور پر جب لوگ ٹریڈمل پر دوڑتے ہیں ، اسٹیشنری موٹر سائیکل پر سوار ہوتے ہیں ، یا بیضوی دھار پر ورزش کرتے ہیں تو وہ وقت میں اضافے کا انتخاب کرتے ہیں ، عام طور پر 30-60 منٹ اور پھر منتخب وقت کے لئے ایک مستحکم رفتار سے ورزش کرتے ہیں۔

تیز شدت کے وقفے کی تربیت میں ، جسے HIIT بھی کہا جاتا ہے ، افراد صرف 20-30 منٹ تک ورزش کریں گے۔ اس 20-30 منٹ کے دوران HIIT ٹریننگ ورزش کا معمول 3 منٹ تک گرم ہوجاتا ہے اور اس کے بعد وقفے 30 سیکنڈ سے 1 منٹ تک رہتے ہیں جہاں آپ اپنی زیادہ سے زیادہ جسمانی کوششوں پر چلاتے ہو ، موٹر سائیکل چلاتے ہو یا بیضوی پیڈل بناتے ہو۔ اس کے بعد آپ اپنے HIIT ٹریننگ ورزش کے اگلے 30 سیکنڈ میں زیادہ سے زیادہ کوشش کے وقفے کو انجام دینے سے پہلے 1 منٹ کی بازیابی کی مدت حاصل کرلیں گے۔ آپ اپنی ورزش کو اس طرح جاری رکھیں کہ 3 منٹ کے اختتام پر ٹھنڈا پڑیں۔

یہ روایتی طویل دورانیے سے مستحکم رفتار قلبی پروگرام سے زیادہ موثر کیوں ہے؟ سب سے پہلے اعلی شدت کے وقفوں کے دوران آپ پٹھوں کی مختلف اقسام کا استعمال کررہے ہیں جو مستحکم رفتار کارڈیو ورزش کے دوران استعمال ہونے والے پٹھوں کی نسبت زیادہ توانائی جلاتے ہیں۔ رفتار میں مسلسل تبدیلی کے ساتھ آپ کے جسم کو کسی ایک قسم کی ورزش کے مطابق ڈھالنے کا موقع نہیں ملتا ہے اور اس وجہ سے زیادہ توانائی جل جاتی ہے۔ HIIT ٹریننگ کا سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ جم سے نکلنے کے بعد آپ کی بازیابی کی مدت کے دوران آپ کے جسم میں کیلوری جلتی رہتی ہے کیونکہ یہ خود ہی مرمت کرتا ہے۔ لہذا آپ لازمی طور پر اوقات کے دوران کیلوری کو جلا رہے ہیں جب آپ ورزش بھی نہیں کررہے ہیں۔ یہی وہ چیز ہے جو HIIT کی تربیت کے ورزش کو وزن میں کمی کے ل so اتنا موثر بناتی ہے۔ اگر آپ نے کبھی بھی مقبول ٹی وی دیکھا ہے تو آپ اس تربیتی فلسفے کو عملی طور پر دیکھ سکتے ہیں۔ سب سے بڑا نقصان اٹھانا۔ آپ HIIT ٹریننگ ورزشوں کے بارے میں بھی سنتے ہیں جب مشہور شخصیات نے بتایا کہ وہ فلمی کردار کے لئے کس طرح بہت زیادہ وزن کم کرسکتے ہیں۔

جب ورزش کو معیاری پروٹینوں کی اعلی خوراک کے ساتھ ملایا جاتا ہے تو دبلی پتلیوں کے پٹھوں کو شامل کرنے میں مدد دینے میں HIIT ٹریننگ ورزش بھی موثر ہیں۔ یہ بات تو ظاہر ہوتی ہے کہ اگر آپ نے کبھی بھی اسٹرانٹر بمقابلہ میراتھن رنر کی جسمانی ترکیب کے مابین فرق دیکھا ہے۔ سپرنٹرز نے پٹھوں کی انتہائی وضاحت کی ہے کیونکہ ورزش کے دوران وہ ایک مختلف قسم کے پٹھوں میں فائبر استعمال کررہے ہیں جسے فاسٹ ٹوائچ پٹھوں کے ریشے کہتے ہیں۔ جسم اس طرح کے پٹھوں کو ان سرگرمیوں کے لئے استعمال کرتا ہے جن میں پٹھوں کے سنکچن کے مختصر عرصے کے پھٹ کی ضرورت ہوتی ہے۔ آہستہ چکنا پٹھوں کے مخالف ہیں. جسم ان سرگرمیوں کے ل muscle اس قسم کے پٹھوں کے ریشوں کا استعمال کرتا ہے جو طویل دورانیے کے لئے مستحکم رفتار ہے۔ اس تربیت کا طریقہ استعمال کریں اور آپ کو یقینی طور پر نتائج ملنے کا یقین ہے۔

سب سے اہم بات یہ ہے کہ جب تک آپ لمبی دوری کی دوڑ یا میراتھن کی تربیت حاصل نہیں کررہے ہیں تب تک آپ کو کم شدت والے طویل دورانیے کا کارڈیو بنانے کی ضرورت نہیں ہوگی۔ اگر آپ کے اہداف دبلی پتلی پٹھوں میں اضافے کا سبب بنتے ہیں تو ، قلبی صحت اور وزن میں کمی کی بہتر کارکردگی HIIT کی تربیت کے ورزش جانے کا راستہ ہیں۔

Comment here