Hypertension

How About Using Natural Medication to Combat High Blood Pressure

How About Using Natural Medication to Combat High Blood Pressure

How About Using Natural Medication to Combat High Blood Pressure

How About Using Natural Medication to Combat High Blood Pressure

کیا آپ دنیا میں لاکھوں لوگوں میں سے ایک ہیں جو ہائی بلڈ پریشر سے متاثر ہو رہے ہیں؟ اگر ہاں، تو شاید آپ کا علاج آپ کے معمول کے کورس سے بڑھنے اور ایک متبادل طریقہ اختیار کرنے کا وقت ہے، یعنی قدرتی دوا.

اس شاخ کی وجہ سے اس طاقت کو اس اجزاء سے فطرت میں موجود ہے جو مختلف جڑی بوٹیوں کے ساتھ مل کر قدرتی دواؤں کو تیار کرتی ہے. اس طرح وہ صحت کے مسائل سے نمٹنے کے لئے ایک سے زیادہ اجزاء کے قدرتی صفات پر ہائی بلڈ پریشر، ذیابیطس، دانتوں کی مالایاں وغیرہ پر اعتماد کرتے ہیں.

آپ کو ہائی بلڈ پریشر کا علاج کیوں کرنا چاہئے؟

اس وجہ سے یہ وجہ ہے کہ ہائی بلڈ پریشر کو خاموش قاتل کیوں کہا جاتا ہے. نہ صرف یہ مشکل کرنا ہے بلکہ کسی بھی علامات کو ظاہر نہیں ہوتا ہے، اس کے نتیجے میں یہ اکثر طویل عرصہ تک غیر معمولی رہتا ہے.

تاہم، اگر نظر انداز کیا گیا یا اس سے بھی ناقابل یقین حد تک چھوڑ دیا جاتا ہے، تو یہ ایسی حالت ہے جو ایک دائمی فطرت کو بڑھانا اور سمجھنے کا باعث بنتا ہے، جس کا شکار شکار کا ایک بڑا سودا بن سکتا ہے. ایسی صورت حال میں، طبی مدد کی تلاش میں سختی کی سفارش کی جاتی ہے اور اس کے باوجود کئی اختیارات موجود ہیں، جو واقعی قابل قدر ہے وہ قدرتی ادویات کی ہے.

کیا قدرتی دوا ہائی بلڈ پریشر کا مقابلہ کرنے میں مدد کر سکتا ہے؟

قدرتی ادویات برہمی جیسے ذرائع سے حاصل کی جاتی ہے، بھارت کے لئے ایک علاج معالج جڑی بوٹی، لیوینڈر – عربی یا فرانسیسی مختلف قسم، شانپنپشیپی یا تیتلی نیلے مچھلی، اشھگاہ یا بھارتی گینجین اور کئی دیگر اجزاء.

جسمانی اور ذہنی پرسکون حاصل کرنے کے لئے برہمی کو عمر کے پرانے علاج کا سامنا کرنا پڑا اور کشیدگی اور تشویش سے بچنے میں مؤثر ہے. تیتلی نیلے پیارے اجنبی کا ایک حقیقی احساس ہے جس کا دعوی ہے کہ تمام معجزات چھوٹے پیکجوں میں آتے ہیں. یہ چھوٹے روشن نیلے رنگ کے پھولوں کو انداموں اور حملوں سے بال گرنے اور گیسٹرک ہیلتھ سے متعدد مشکلات کا علاج کرنے کی صلاحیت ہے.

اس جڑی بوٹی کے دوا کا استعمال کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنے آلوپاٹک ادویات کے ساتھ مل کر اس میں استعمال کریں، جس میں اسے خون کی دباؤ کے لحاظ سے مختلف ہوتی ہے.

تجویز کردہ فوزن

اگرچہ آپ کے ادویات کو کم از کم ایک دن سے زیادہ خون کے دباؤ کی سطح کا معاوضہ ملے گا، عام طور پر بلڈ پریشر کی سطح ایک دن میں دو بار ہونے کا مطالبہ کرتی ہے. اسی طرح، ایک بار جب آپ کے بلڈ پریشر میں آپ کو استحکام ملتا ہے تو آپ کو ایوپاتیک ادویات لے جانے سے روکنا پڑتا ہے لیکن یہ یقینی بنانے کے لئے قدرتی ادویات جاری رکھنا ہے کہ یہ اوپر اور کم حدود میں رہیں. جب اس کی جڑی بوٹی ساخت کی وجہ سے، قدرتی طور پر دواؤں کو یہ زیادہ مؤثر ثابت ہوتا ہے کہ اس کے بجائے اسے پانی سے نگلنے کی بجائے عام طور پر عام طور پر عام طور پر نگل لیا جاسکتا ہے.

اس اختیار کو کیا رعایت دیتا ہے، واقعی یہ کشش ہے کہ یہ ضمنی اثرات سے مکمل طور پر منحصر ہے. اس وقت آپ خود پر ہائی بلڈ پریشر کے علامات کا مشاہدہ کرتے ہیں، ایک دوست یا ایک خاندان کے رکن، آپ کو صرف یہ گولیاں حاصل ہوتی ہیں اور آپ کو اپنے روزانہ شیڈول کے حصے میں شامل کرنا شروع ہوتا ہے.

آخری لفظ

ہائی بلڈ پریشر کی موجودگی کو جینیاتیات سے لے کر کئی عوامل کو منسوب کیا جاتا ہے اور عمر سے موٹاپا، غذائی کھانے کی عادات اور غیر غریب طرز زندگی کو بڑھانا ہوتا ہے. ان میں سے کچھ کنٹرول کیا جا سکتا ہے لیکن دیگر ایسے ہیں جو آپ کے کنٹرول سے باہر ہیں. ایسی صورت حال میں آپ کو تھوڑا سا انتخاب ہے لیکن اس مسئلے کو قبول کرنے کے طور پر یہ کھڑا ہے اور علاج کی تلاش میں ہے. اور ایک ہربل کی مصنوعات کے مقابلے میں بہتر متبادل کیا جا سکتا ہے جو آپ کی حالت میں ایک ہفتے کے اندر اندر مستحکم کرنے کے قابل ہے؟

ہائیڈ پریشر کی ضرورت ہوتی ہے کیونکہ اس کی وجہ سے ایک اسٹروک یا دل پر حملہ کرنے کی صلاحیت کی وجہ سے یا گردے کو نقصان پہنچا سکتا ہے. اس خاموش قاتل سے بچنے کے بجائے، آپ پر ایک ایسا عمل منتخب کرنا ہے جو طویل مدتی اور مؤثر علاج فراہم کرے گا اور قدرتی ادویات کا جواب ثابت ہوسکتا ہے.

اگر آپ ہائی بلڈ پریشر سے متاثر ہوتے ہیں، تو ممکنہ علاج کے لۓ قدرتی ادویات کی کوشش کرنے کا اختیار کس طرح ہے؟ جڑی بوٹیوں اور پودوں سے حاصل ہونے کے بعد، نہ صرف قدرتی ادویات آپ کی پریشانی کو کم کرتی ہے بلکہ ضمنی اثرات سے بھی بچ جاتے ہیں.

Comment here