Aerobics Cardio

How Do Cardio Exercises Improve the Quality and Quantity of Life

How Do Cardio Exercises Improve the Quality and Quantity of Life

How Do Cardio Exercises Improve the Quality and Quantity of Life

How Do Cardio Exercises Improve the Quality and Quantity of Life

1. ایروبک فوری طور پر کم بلڈ پریشر کا مشق کریں. باقاعدگی سے ورزش کے ساتھ، ہائپر ٹھنڈا افراد آخر میں دل کی ادویات کی مقدار میں کمی کو روزانہ کی بنیاد پر لے جا سکتے ہیں.

ہائی بلڈ پریشر اور دیگر دل کی بیماریوں والے لوگوں کو بھی باقاعدہ مشق سے فائدہ پہنچا سکتا ہے. اگر کسی فرد اپنی خوراک کو تبدیل کرنے اور زیادہ فعال طرز زندگی میں مشغول کرنے کے لئے تیار ہے تو یہ دل کی بیماری کی ترقی کو ریورس کرنے کے قابل ہے.

2. امریکہ میں ایک حالیہ مطالعہ کے مطابق، یروبیبی مشقوں کو مردوں میں منفی جذباتی ردعملوں کے انضمام کو کم کر سکتا ہے، جیسے بے چینی اور خاص طور پر غصہ. اس کے ساتھ ساتھ دل کی صحت بہتر بن سکتی ہے، کیونکہ غصہ خون کے دباؤ کو بڑھانے کے لئے جانا جاتا ہے، جس میں کسی شخص کو ایم آئی یا دل کے حملوں کی پیشکش کی جاتی ہے.

3. ایربیک مشق جسم کو گرم کرتی ہے. سخت جسمانی سرگرمی کے دوران، جسم کے جسمانی جسم کا درجہ حرارت بڑھ جاتا ہے. جب ایک شخص مشق کو روکتا ہے، تو جسم کو ٹھنڈا دیتا ہے. یہ کولنگ میکانزم ایک شخص کی پٹھوں کو ڈھیلا اور آرام دہ بناتا ہے.

4. ایربیک مشق الذییرر کی بیماری کی ترقی میں سست رفتار میں مدد مل سکتی ہے. کسی بھی نسخہ پرپیکیا سے بات نہیں کرتے کہ الزیمیر کی بیماری کے تجربات کے ساتھ ایک شخص وقت میں موٹر کی صلاحیت کو کم کرے، کیونکہ بیماری ترقی پذیری ایک شخص کی نیورولوجی صلاحیت پر اثر انداز کرتی ہے.

ابتدائی مطالعات کے طور پر دیر سے نانیٹس نے یہ حقیقت یہ بتائی ہے کہ فعال طرز زندگی فعال ہوسکتی ہے، اس کی روک تھام یا الزیمر کی بیماری کے اس حصے کو بھی ریورس کرنے میں مدد مل سکتی ہے. مشق سخت نہیں ہونا چاہئے – ایک دن دس سے 15 منٹ تک چلنے سے پہلے الزیمیر کے مریضوں میں دماغ کی آلودگی کو سست کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہے.

5. باقاعدہ ایروبک مشق اچھے مراعات کو فروغ دیتے ہیں. اچھے مال بزرگوں کے لئے ایک بہت اہم عنصر ہے کیونکہ کرنسی سانس لینے کی صلاحیت کو بھی متاثر ہوتا ہے.

6. ورزش بھی گہری اور بہتر نیند سے منسلک کیا گیا ہے. لہذا اگر آپ کو نیند میں گہری نیند میں یا رہنا مشکل ہو تو، دن میں دیر سے مشق کرنے والے حل ہوسکتا ہے جس کا حل آپ دیکھ رہے ہو.

اگرچہ، اگر مشق آپ کو فوری طور پر سونے کے قابل نہیں ہیں تو نقطہ نظر کو حوصلہ افزائی کرتا ہے، پھر آپ اپنے روزانہ باقاعدہ فٹنس کے دن کی ابتدائی طور پر شیڈول کرنا چاہتے ہیں. لہذا، سونے کا وقت سے پہلے آپ کا جسم کافی وقت لگے گا.

کارڈیواسولر مشقیں ایروبک فٹنس میں اضافہ کرتی ہیں. جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ ایروبک فٹنس نے دو افعال کو سمجھایا ہے، مناسب آکسیجن کو مؤثر طریقے سے پٹھوں سے نکالنے اور مصنوعات کو ضائع کرنے (کاربن ڈائی آکسائیڈ اور میٹابولک فضلہ کی مصنوعات) کو نکال دیا.

حقیقی معنوں میں کاروائی کا کام چربی کو جلا دیتا ہے. لیکن ان قسم اور تربیت پر انحصار کرتا ہے جو فی گھنٹہ 1000 کیلوری تک جل سکتا ہے. سٹارونگ آف خیال مناسب نتائج حاصل نہیں کر سکتا کیونکہ جسم کیلوری سے متعلق ہے اور رجحان سے کیلوری اور اگر آپ اپنے جسم میں ایندھن نہیں دیتے تو آپ کس طرح اپنے جسم سے مثبت نتائج کی توقع کرسکتے ہیں. لہذا، اگر آپ اپنے جسم میں حساس طور پر چربی کم کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو اپنے جسم کو سننا اور غذائیت کی صحیح رقم فراہم کرنا لازمی ہے.

7. مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ اگر آپ ہوائی اڈے میں ایک گھنٹہ خرچ کرتے ہیں تو یہ آپ کی زندگی کے 2 گھنٹے میں اضافہ ہوسکتا ہے جو شاید صحت مند معاملہ میں سے ایک ہے. لہذا، ایروبک فٹنس آپ کی زندگی کی کیفیت اور مقدار کو بہتر بنا دیتا ہے.

8. 15 سے 30 منٹ روزانہ ایروبیک مشق کشیدگی کے اعتدال پسند سطح کو ڈرامائی طور پر کم کرتی ہے اور آپ کے دستیاب توانائی کی سطح میں بھی اضافہ ہوتا ہے.

مریضوں کی روک تھام کے لئے کارڈیواسکول ٹریننگ میں مدد ملتی ہے

یروبک فٹنس میں جو مرد اور عورتوں میں شامل ہوتی ہے وہ کولنر کینسر حاصل کرنے کا محدود موقع حاصل کرسکتے ہیں.
ایروبیک تربیت دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرتی ہے.
یہ عمر بڑھنے کے عمل میں کمی ہے.
یہ اچھی (ایچ ڈی ایل) کی سطح کو بہتر بناتا ہے.
یہ نیند کی کیفیت کو بہتر بناتا ہے. کم نیند آپ کو کشیدگی یا دماغی طور پر اور جسمانی طور پر بیماری کر سکتا ہے.
ان افراد کو جو کارڈی مشقیں انجام دیتے ہیں وہ ذہنی تیز رفتار سے اچھے ہوتے ہیں.
جب آپ کارڈیو مشق یا ایروبیک تربیت کرتے ہیں تو آپ کچھ زیادہ چیزیں ہیں جو زیادہ سے زیادہ پیداواری نتائج کے لۓ آپ پر غور کریں.
آکسیجن کی خسارہ
مستحکم ریاست
آکسیجن قرض
ایروبک پاور
ایربیک ٹریننگ تھریشولڈ
ایربیک ٹریننگ زون
ایروبک سے زیادہ تربیت
ورزش کی شدت
ورزش دورانیہ
ورزش فریکوئینسی
کارڈیو مشقوں کے بارے میں غلط تصور
زیادہ تر لوگ یروبک مشق پسند نہیں کرتے ہیں کیونکہ وہ ڈرتے ہیں کہ ان کے پٹھوں کا سائز کم ہو جائے گا اگر وہ اپنے مشقوں جیسے ٹریڈمل، جمپنگ، موٹر سائیکل وغیرہ وغیرہ میں خود کو مشغول کریں گے. حقیقت یہ ہے کہ، یہ مجموعی طور پر صلاحیتوں میں اضافہ کرنے کے لئے دل کی تربیت کرنا اچھا ہے اور جسم کی دل کی شرح کو آرام اور اس سے زیادہ کیلوری جلانے اور اپنے جسم سے چربی کو کم کرنے کے لئے بھی ضروری ہے.

Comment here