Detoxification

How to Protect Yourself From EMF’s

How to Protect Yourself From EMF's

How to Protect Yourself From EMF’s

How to Protect Yourself From EMF's

ان لوگوں کے لئے جو حساس ہوتے ہیں، ای ایم ایف ہمیں ناکافی اور زور سے محسوس کر سکتے ہیں اور اگرچہ ان سے بچنے کے لئے یہ ناممکن ہو جائے گا، ہمارے نمائش کو کم کرنے اور خود کو محفوظ رکھنے کے کچھ آسان طریقے موجود ہیں.

– آپ کے گھر میں EMF نمائش کو محدود کرنا

صرف وائی فائی پر سوئچ کریں جب آپ اسے استعمال کرتے ہیں اور جب آپ سو رہے ہیں اسے بند کردیں.
جب ممکن ہو تو فون اور کمپیوٹرز کو سوئچ کریں اور خاص طور پر انہیں کمرے سے باہر رکھیں جب آپ سو رہے ہو. وہ تم سے دور ہیں، کم نقصان دہ ہیں وہ ہیں.
جب آپ اس کا استعمال کررہے ہیں تو اپنا فون اپنے سر سے دور رکھیں.
جب کسی بھی برقی ڈیوائس کو استعمال نہیں کیا جاتا ہے تو اس وقت تک وہ برقی مقناطیسی میدان بنا سکتے ہیں جب ان میں پلگ ان ہو.
– جب یہ استعمال میں ہے مائکروویو کے ساتھ کھڑے نہ ہو.
امن لیلی ایک صفائی، حفاظتی پودے ہیں اور تابکاری کو جذب کرنے کے لئے ایک کمپیوٹر یا روٹر کے ساتھ رکھا جا سکتا ہے. جب ہم EMF کی طرف اشارہ کر رہے ہیں تو وہ اپنی توانائی کو توازن اور صاف کرنے میں بھی مدد کرسکتے ہیں.

– ہمالالین نمک کے لیمپ پر تبدیل ہونے پر منفی آئنوں سے نمٹنے کے لئے، جو EMF کی طرف سے پیدا مثبت آئنوں کو بے اثر کرنے میں مدد ملتی ہے. وہ EMF نمائش کو کم کرنے کے لئے کمپیوٹر اور مائکروویو کے پیچھے رکھا جا سکتا ہے.

– Findhorn توانائی کے میدان پھول کی بنیاد ایک EMibration کے لئے حساسیت کو کم کرنے کے لئے ایک کمپن سطح پر کام کرتا ہے، جامد بجلی کو ہٹانے اور خود کو دفاع کرنے کی جسم کی صلاحیت کو مضبوط بنانے کے.

– سمندر میں سوئمنگ یا جنگل میں چلنے کی طرف سے اپنے آپ کو فطرت میں گراؤنڈ آپ کو زمین کی برقی مقناطیسی فریکوئنسی سے منسلک کرنے کی اجازت دیتا ہے، شومن گونج، جو 7.83 ہرٹز میں گزرتا ہے. یہ فریکوئینسی ہمارے جسموں پر شفا یابی کا اثر رکھتا ہے، جو ہمارے مدافعتی نظام کو بہتر بنا دیتا ہے اور EMF کی طرف سے پیدا مثبت آئنوں کو بے بنیاد کرنے میں مدد کرتا ہے.

– EMF ہمارے جسموں میں اینٹی آکسائڈنٹ کی سطح کو کم کرتے ہیں جو ہمارے خلیوں کو مفت بنیاد پرست ڈی این اے کی نقصان پہنچاتی ہے. اینٹیفائڈنٹ کے اعلی سطح جیسے نیلے رنگ، انارو، آرٹیوچس، اسپرگوس، سررویلی، اخروٹ اور بروکولی جیسے غذائیت اور ای ڈی ایف کی وجہ سے ڈی این اے کی نقصان کو شفا دینے میں مدد مل سکتی ہے.

بہت سے کرسٹلوں کو EMF کے خلاف حفاظتی اثرات ہیں اور تابکاری کو کم کرنے میں مدد کے لئے مائکروویو، لیپ ٹاپ اور روٹرز کے قریب رکھا جا سکتا ہے.

– شنگھائی آور کو کسی قسم کی منفی توانائی سے ڈھونڈ سکتا ہے جس میں ایم ایم ایف بھی شامل ہے. اس کے ساتھ ساتھ گراؤنڈ اثرات بھی ہیں اور چاکراس اور آور کو واضح اور توازن کر سکتے ہیں. یہ تابکاری کے تابع ہونے کے بعد رکھی جاسکتی ہے یا کام کے وقت زیورات کے طور پر پہنا جاتا ہے. شنگھائی ڈاٹ بھی موبائل فون پر رکھی جا سکتی ہے تاکہ تابکاری کو صاف کردیں.

– سیاہ اور ٹورملین اورا اور جسمانی جسم کے لئے زمین کی صفائی اور صفائی ہے. یہ تابکاری، EMF اور منفی توانائی کے خلاف حفاظت کرتا ہے.

ایمیزونائٹ انتہائی حفاظتی اثرات رکھتا ہے اور برقی آلودگی، تابکاری اور جیوپیٹک کشیدگی سے فلٹر کے طور پر کام کرسکتا ہے.

– ایوارڈڈیئن منفی توانائی کے ماحول کو صاف کرتا ہے اور جیوپیٹک کشیدگی کو روکنے اور ماحولیاتی آلودگی کو روک سکتا ہے.

ہیرومر ہیرے ایک برقی چراغ آلودگی اور ریڈیو چالکتا کو صاف کرنے کے لئے سب سے زیادہ مؤثر کرسٹل میں سے ایک ہیں. وہ سونے کے گرد گھومنے کے بعد ایم ایم ایف کی وجہ سے نیند کی خرابیوں کو کم کرسکتے ہیں اور تابکاری کی وجہ سے ڈی این اے اور سیلولر نقصان کو شفا دے سکتے ہیں.

مالاٹائٹ برقی آلودگی جذب کرتا ہے اور ہر قسم کی تابکاری کے خلاف حفاظت کرتا ہے. جوہری توانائی کے اسٹیشن کے قریب رہتا ہے کسی کے لئے یہ اچھا پتھر ہے کیونکہ جسم اور ماحول سے نقصان دہ آلودگی کو ہٹا دیتا ہے.

Comment here