Hypertension

Hypertension: Take Those Pills or Face the Consequences

Hypertension: Take Those Pills or Face the Consequences

Hypertension: Take Those Pills or Face the Consequences

Hypertension: Take Those Pills or Face the Consequences

نیل چیسانو نے ہائیپرچ ٹرانسمیشن کا ایک بہترین جائزہ لیا ہے. وہ رپورٹ کرتا ہے کہ امریکہ میں 3.8 بلین نسخہ ہر سال لکھے جاتے ہیں لیکن ان میں سے 50٪ سے زیادہ غلط یا بالکل غلط نہیں ہیں. یہ واضح ہے کہ کامیاب ہائی بلڈ پریشر کے علاج میں طبی مریضوں میں تبدیل کرنے کی کوئی نئی انقلابی پیش رفت نہیں ہوتی، مریض کی سوچ میں تبدیلی کی ضرورت ہوتی ہے. ہمارے پاس اوزار ہیں لیکن وہ استعمال نہیں کرتے ہیں.

حال ہی میں امریکی دلائل ایسوسی ایشن کے ذریعہ نئے ہدایات لکھے گئے ہیں جو زیادہ تر مریضوں کے لئے 130/80 تک بلڈ پریشر کے علاج کا مقصد کم کرتے ہیں. پہلا قدم زیادہ وزن یا موٹاپا کی روک تھام کے مقصد کے ساتھ خوراک کی ایک ایماندارانہ تشخیص ہے اور مشق ہے. اگر ان اقدامات کے باوجود خون کا دباؤ بڑھتا ہے تو اس کے ساتھ ساتھ منسلک دوسرے اداروں کو دیکھنے کے لئے ادویات کے ساتھ ساتھ لیب ٹیسٹنگ کا حکم دیا جاتا ہے. مرحلہ وار ہدایات کی طرف سے ڈاکٹروں کو پیروی کرنے کے لئے دستیاب ہے، عام طور پر وہ سب سے پہلے ڈائریٹکس پھر لینینوپرا، اے آر بی یا ایک کیلشیم چینل بلاکر جیسے املودوپیین کا تعین کرتے ہیں. بالآخر تین یا اس سے بھی چار منشیات ضروری ہیں. یہ سب خشک اور خشک ہے اور بہت اچھی طرح سے کام کرتا ہے. تو ایک مسئلہ کیوں ہے؟

کامیاب علاج کے لئے پہلی رکاوٹ ڈاکٹروں کی بے اعتمادی ہے. میں نے پڑھا ہے کہ زیادہ سے زیادہ مریضوں پر اعتماد نہیں ہے اور یہاں تک کہ ان کے ڈاکٹر سے نفرت بھی ہوسکتی ہے. وہ دفتری دوروں کو جاری رکھنے کے لئے جاری رکھتے ہیں لیکن ایسا کرنے کا کوئی ارادہ نہیں رکھتے ہیں کہ وہ جو کچھ کہا جائے. وہ آتے ہیں کیونکہ ان کے خاوند نے اصرار کیا ہے یا اس کی وجہ سے ان کی ماں وہاں جاتی ہے یا “کیونکہ آخری ڈاکٹر بھی خراب تھا”. بعض اوقات یہ بد اعتمادی ایک خاندان یا یہاں تک کہ کمیونٹی مسئلہ ہے. بعض اوقات یہ ڈاکٹر سے سردی رویہ یا خرابی کا احساس ہوتا ہے. ڈاکٹر بہت دیکھ بھال یا رحم کرنے والا ہو سکتا ہے، لیکن ایک ناممکن شیڈول کے ذریعہ پہنچ گیا ہے.

ایک اور رکاوٹ ضمنی اثرات کا خوف ہے. مرد “ان کی جنسیت پر” بلڈ پریشر منشیات کے اثر کے بارے میں بات کرتے ہیں. وہ اپنے دوستوں کی کہانیوں کا اشتراک کرتے ہیں جنہوں نے “ان کی جوانیت کو کھو دیا”. بڑی عمر کی عورتوں کی مدد سے بغیر چراغ اور تباہ کن زوال کا خوف ہوسکتا ہے. نوجوان خواتین نے “سنا ہے کہ وہ آپ کو چربی بناتے ہیں یا آپ کے بالوں کو گرے ہیں”. انٹرنیٹ انکشاف کرتی ہے کہ “ان کی گولیاں آپ کے پینکریوں پر بال بڑھے گی”. “آپ کو ان کو پھینک دیں اور ہلکی لگائیں یا کم از کم ایک نیورپوتھ کو دیکھیں.” بدقسمتی سے کہ متبادل صحت کی دیکھ بھال کا آدمی ممکنہ طور پر آپ کے ڈاکٹر کے مقابلے میں ہموار اور زیادہ غیر قانونی طور پر قائل ہے.

“بیمار کردار” بھی اہم ہے. عام طور پر ایک بیماری کے بغیر ہائی بلڈ پریشر ہے. یہ طویل المیعاد نتائج ہیں: اسٹروک، دشمنی دل کی ناکامی اور گردے کی ناکامی جو تباہ کن ہیں. طویل مدتی ادویات لینے کے لئے متفق ہونے سے آپ کو یہ قبول کرنا ہوگا کہ آپ “بیمار” ہیں. کان انفیکشن کے لئے دس دن کے لئے اینٹی بائیوٹک لینے سے یہ بہت مختلف ہے. یہ پوچھنا قدرتی ہے کہ: “مجھے اچھی طرح سے محسوس ہوتا ہے کہ مجھے اس کی ضرورت ہے”.

میں نے چار دہائیوں کے ڈاکٹروں کے بعد یہ نتیجہ اخذ کیا ہے کہ عام طور پر ادویات لینے کے فیصلے کو جان بوجھ کر یا “بیوقوف ہونے کی وجہ سے” بہت عمدہ طور پر بنایا جاتا ہے. ڈاکٹر اور مریض کے درمیان اس معاہدے کو اس صورت حال کو درست کرنے کے لئے لازمی ہے کیونکہ غیر معمولی ہائپر ٹھنڈے کی قیمتوں میں ڈالر اور صحت کے نتائج سخت ہیں.

Comment here