Aerobics Cardio

Intro to Using a Trampoline to Get in Shape

Intro to Using a Trampoline to Get in Shape

Intro to Using a Trampoline to Get in Shape

Intro to Using a Trampoline to Get in Shape

Trampolines طویل عرصے سے خاندانی پسندیدہ رہے ہیں۔ بچے اپنے والدین کو جیسے ہی سمجھتے ہیں کہ وہ موجود ہیں ٹرامپولین کی بھیک مانگتے ہیں اور بہت سارے خوش قسمت ہوتے ہیں کہ ان میں سے ایک لطف اٹھا سکیں۔ لیکن جو کچھ لوگوں کو احساس نہیں ہے وہ یہ ہے کہ وہ بڑوں کے ل how بھی کتنا عظیم ہوسکتا ہے۔ بالغ افراد ٹرامپولائن کا استعمال کرتے ہوئے انہیں فعال رکھنے میں یا وزن کم کرنے میں ان کی مدد سے جسمانی جسمانی ورزش حاصل کرسکتے ہیں۔ آئیے اس مقصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے ٹرامپولین استعمال کرنے کے کچھ طریقوں پر ایک نظر ڈالیں۔

شروع کرنے سے پہلے ، کچھ بنیادی وسیلہ کرنے کے لئے کچھ وقت نکالیں۔ آخری کام جو آپ کرنا چاہتے ہیں وہ یہ ہے کہ آپ ورزش شروع ہونے سے پہلے ہی خود کو زخمی کردیں۔ آپ ٹرامپولائن کو سہارے کے طور پر یا سیڈو یوگا چٹائی کے طور پر بیٹھ کر کھینچنے کے ل use استعمال کرسکتے ہیں۔

ٹھیک ہے ، اب جب آپ سب کو بڑھا دیا گیا ہے ، چلیں کاروبار پر اتریں۔ trampoline پر جاؤ اور کود شروع. کودنے کی خوشی ختم ہونے سے پہلے ہی آپ دراصل پہلے سے ہی کیلوری جلارہے ہیں۔ ابتدائی طور پر ، ہر اچھال میں اسی اونچائی پر کودنے کی کوشش کریں۔ درمیان میں وقفوں کے ساتھ سیٹوں میں ایسا کریں۔ بیس چھلانگ ایک اچھا نقطہ آغاز ہے اور آپ وہاں سے بڑھ سکتے ہیں۔ یہ آپ کے کام کی مقدار کو دھوکہ دے رہا ہے جس پر آپ کام کرتے رہتے ہیں۔ جب آپ کی مہارت میں بہتری آئے گی ، تو ہر اونچائی کے دوران جس اونچائی تک پہنچ رہے ہو اس میں اضافہ کریں۔ اس سے واقعی آپ کی ٹانگیں جل رہی ہیں ، لیکن اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ جس اونچائی سے آرام دہ ہوں اس کے اندر رہیں۔

ایک بار جب آپ کودنے میں آرام سے ہو جائیں تو ، اس کا تھوڑا سا ملنے کا وقت آگیا ہے۔ اپنے سیٹوں میں شامل کرنے والی پہلی اور آسان چیز آپ کے بازوؤں کا استعمال ہے۔ اس مقام تک ، آپ نے شاید ان پر زیادہ توجہ نہیں دی ہے لیکن وہ جسم کو مکمل ورزش دینے اور آپ کے توازن اور کنٹرول کو بہتر بنانے میں مدد کرسکتے ہیں۔ بازو کی مشقیں آپ کے سامنے سیدھے یا اپنے سر سے سیدھے اوپر اٹھا کر کی جاسکتی ہیں۔ واقعی ستاروں تک پہنچنا۔

اگلا ، آپ اپنے باؤنس میں مزید ٹانگوں کی نقل و حرکت کو شامل کرسکتے ہیں۔ یہ گھٹنے کی درمیانی جمپ کو چھونے کے ساتھ کیا جاسکتا ہے۔ اپنی چھلانگ کے سب سے اوپر ہوتے ہوئے ، ایک گھٹنے کو اوپر لے کر اور مخالف بازو سے نیچے پہنچ کر ایسا کریں۔ دونوں پیروں پر پیچھے اترتے ہوئے ، متبادل طور پر کہ آپ کس گھٹنے کے بعد آپ کو اس کے بعد چھلانگ لگاتے ہیں اور کسی اور سیٹ میں جاری رہتے ہیں۔ تھوڑا سا اضافی نقل و حرکت بہت آگے ہے۔

اس تکنیک پر عبور حاصل کرنے کے بعد ، اپنے پیروں کو چھونے سے اپنے ٹرامپولائن ورزش کو بڑھانا جاری رکھیں۔ یہ ایک وقت میں یا دونوں میں ایک ٹانگ سے کیا جاسکتا ہے۔ اگر آپ دونوں کو اٹھانا چاہتے ہیں تو ، اب آپ کو ہر اچھال کے ساتھ ایک اہم بلندی پر پہنچنے کی ضرورت ہوگی۔ جب آپ ہوا میں جاتے ہو تو اپنے پیروں کو اوپر لائیں اور اپنے پیروں کی طرف بڑھیں۔ آپ میں سے جو لوگ کافی لچکدار ہیں ان کو چھوسکیں گے۔ آرام سے پہلے اسے متعدد بار یا سیٹ میں دہرائیں۔

ٹرامپولائن ورزش کی یہ تکنیکیں آپ کو دائیں پیر سے شروع کردیں۔ مستقل رہیں اور مستقل بنیاد پر وہاں سے باہر آجائیں اور آپ کو جلد ہی نتائج کا وقت نظر آرہا ہے۔

Comment here