Aerobics Cardio

Making Exercise Fun

Making Exercise Fun

Making Exercise Fun

Making Exercise Fun

ورزش کو تفریح ​​کیسے بنائیں۔

لوگ خود کو ورزش کرنے سے روکنے کے ل the ان پانچ اہم وجوہات میں سے ایک ہیں جو ان کا کہنا ہے کہ یہ ‘بہت بورنگ’ ہے۔ لیکن ہم یقینی طور پر متفق نہیں ہوں گے – ایسی بہت ساری چیزیں ہیں جو آپ کر سکتے ہیں اور ایسی بہت سی سرگرمیاں جو وہاں سے کیلوری جلاتی ہیں جو آپ کو نہ صرف فٹ رکھتی ہیں ، بلکہ آپ کو بھی مسکراتی ہوگی!

کیا بہت سارے لوگوں کو الجھا دیتا ہے جو ورزش کے ساتھ کچھ نہیں کرنا چاہتے ہیں ، ورزش کا اصل مطلب کیا ہے – یہ صرف زیادہ سے زیادہ وزن اٹھانا اور پسینہ اٹھانا نہیں ہے – ورزش ایسی سرگرمی میں شامل ہونے کے بارے میں ہے جس سے آپ کی دل کی دوڑ لگ جاتی ہے اور ایک ہی وقت میں بہت ساری کیلوری بھی جلائیں … اور اگر آپ یہ کر کے لطف اندوز ہوسکتے ہیں تو اس سے بھی بہتر ہے۔

باہر جاو

باہر رہنے کا آپ کے دماغ پر اچھا نفسیاتی اثر پڑتا ہے – یہاں کوئی دیواریں نہیں ہیں ، اس کا مطلب ہے کہ وہاں بہت کم قیدیں ہیں ، کم رکاوٹیں ہیں اور اس وجہ سے کہ آپ گھر سے باہر ہیں ، وہاں ٹی وی یا کچن جیسی کم خلل پڑتا ہے۔

اپنے بچوں کے ساتھ باغبانی کرو ، جاگنگ کرو ، فٹ بال کھیلو ، کتا ، چکر ، یا پارک میں کھیل کھیلو۔ ورزش کرنے کے بہت سارے طریقے ہیں جو آپ کے ساتھ ساتھ تفریحی بھی ہیں۔

اپنے آپ کو انعام دیں۔

آپ کو ورزش کرنے کے بعد آگے دیکھنے کے لئے کچھ حاصل کریں۔ اگر آپ واقعی اپنی پسند کی سرگرمی نہیں پاسکتے ہیں تو ، اپنے اہداف تک پہنچنے کے بعد آپ اپنے آپ کو کسی اچھی چیز کا بدلہ بھی دے سکتے ہیں۔ اپنے دن کی ورزش مکمل کریں اور پھر ٹی وی دیکھیں ، موسیقی سنیں ، فلم پڑھیں یا دیکھیں۔ صرف اپنے آپ کو کھانے سے فائدہ دینے سے بچنے کی کوشش کریں یا اس سے آپ کا وزن کم کرنے یا برقرار رکھنے کے لئے سخت محنت کرنے والے مقصد کو شکست ملے گی۔

اسے معاشرتی بنائیں۔

ورزش کو تنہا سرگرمی نہیں ہونا پڑتا ہے – بہت سارے لوگ ترغیب دینے کے لئے وہاں موجود کسی کو ترجیح دیتے ہیں۔ چاہے یہ دوست ، ساتھی یا کنبہ کے ممبر ہوں ، آپ کے ساتھ کسی کو ورزش کروانا حوصلہ افزائی اور تعاون یافتہ رہنے کا ایک عمدہ طریقہ ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ دونوں کے مختلف مقاصد ہیں جیسے اپنا وزن کم کرنا یا اسے برقرار رکھنا ، ایک دوسرے کے ل another آپ کی حمایت اس طرح کی لفٹ ہوسکتی ہے جس کی وجہ سے آپ ورزش کو زیادہ سے زیادہ خوشگوار بن سکتے ہیں۔

اگر آپ فطرت میں کافی مسابقتی ہیں تو ، آپ کو معلوم ہوگا کہ کسی دوست کے ساتھ مسابقتی کھیل جیسے ریکیٹ بال میں ورزش کرنا آپ کے ورزش کے معمولات کو بڑھاوا دینے اور اس میں چربی پھٹنے کا بہترین طریقہ ہوسکتا ہے۔

رقص۔

رقص کے بارے میں بڑی بات یہ ہے کہ آپ اس سے لطف اندوز ہونے کے ل good اس میں اچھے ہونے کی ضرورت نہیں ہیں۔ چاہے آپ گھر میں کچھ پرجوش میوزک لگا رہے ہو اور اپنے سونے کے کمرے کے گرد رقص کررہے ہو یا کسی مقامی مقام پر کلاس لے رہے ہو ، رقص بھاپ چھوڑنے ، آرام کرنے ، ورزش کرنے اور سب سے اچھا وقت نکالنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

مثال کے طور پر ، ایک گھنٹہ طویل زومبا کلاس ، جہاں زور ‘پارٹی’ رکھنے پر ہے اور نہ ہی ورزش خود کسی قابلیت کے لئے مذاق ہے اور آپ ایک سیشن میں 500 سے 600 کیلوری جلا سکتے ہیں۔

Comment here