Detoxification

Reverse Fructose Damage

Reverse Fructose Damage

Reverse Fructose Damage

Reverse Fructose Damage

FRUctOSE نقصان کو تبدیل کریں۔

ہائی فریکٹو کارن سرائپ کو ذیابیطس ، الزائمر اور دل کی بیماری کی وجہ سے نقصان ہوتا ہے۔ یو سی ایل اے کی ایک تحقیق سے معلوم ہوتا ہے کہ اس سے دماغ میں جین تبدیل ہوتے ہیں جو میموری اور سیکھنے کی صلاحیت کو خراب کرتے ہیں۔ مزید اہم بات یہ ہے کہ اس مطالعے سے کچھ حیرت انگیز نئی تحقیق کا بھی پتہ چلتا ہے جو آپ کو جینوں کو پہنچنے والے نقصان کو پلٹنے کے لئے کچھ فیٹی ایسڈ کی صلاحیت کو ظاہر کرتا ہے۔

یہ فریکٹوز حوصلہ افزائی تبدیلیاں پارکنسن ، افسردگی ، دوئبرووی خرابی کی شکایت اور دماغ کی دیگر خرابیوں کا باعث بھی بن سکتی ہیں۔ یہ آپ کے گلوکوز اور ٹرائگلیسیرائڈس کی سطح کو بڑھاتا ہے جو موٹاپا ، سوزش اور متعلقہ بیماریوں کا باعث بنتا ہے۔

فریکٹوز زیادہ تر بچوں کے کھانے میں پایا جاتا ہے ، اگر آپ یقین کر سکتے ہو ، جبکہ بالغ اسے زیادہ تر میٹھے مشروبات اور پیکیجڈ کھانوں سے حاصل کرتے ہیں۔ امریکی اوسطا سال میں 27 پاؤنڈ فریکٹوز استعمال کرتے ہیں۔ ہم نادانستہ طور پر اپنے جین اور صحت میں ردوبدل کر رہے ہیں جبکہ ایف ڈی اے اس کو منظم کرنے کے لئے عملی طور پر غائب ہے۔

ایسا لگتا ہے کہ یو سی ایل اے کے مطالعہ (1) کو تریاق ملا ہے۔ یہ ایک اومیگا 3 فیٹی ایسڈ ہے جسے ڈوکوسیکسائونوک یا ڈی ایچ اے کے نام سے جانا جاتا ہے جو ان منفی تبدیلیوں کو تبدیل کرتا ہے۔

ڈاکٹر یانگ (انضمام حیاتیات اور جسمانیات کے پروفیسر) نے کہا ، “ڈی ایچ اے صرف ایک یا دو جینوں کو ہی نہیں بدلتا؛ لگتا ہے کہ یہ پورے جین کے طرز کو معمول پر لے جاتا ہے ، جو اس کی قابل ذکر ہے۔”

ڈی ایچ اے یہ synapses (دو اعصاب خلیوں کے درمیان رابطے) کی طاقت میں اضافہ کرکے کرتا ہے۔ انہوں نے متنبہ کیا ہے کہ یہ کوئی “جادو کی گولی” نہیں ہے اور اسے صحت مند غذا کے ساتھ جوڑا جانا چاہئے کیونکہ جسم خود سے کافی ڈی ایچ اے تیار نہیں کرتا ہے۔

اثر کو کس طرح سے جائزہ لیا جائے محققین کھانے کو ایک دواسازی کے مرکب کے طور پر دیکھتے ہیں جو دماغ اور جسم کی پرورش کرتا ہے۔ اعلی فروکٹوز کارن سیرپ سے بچنے کے علاوہ ، شوگر ڈرنکس اور میٹھیوں سے پرہیز کرنے کی کوشش کریں اور عام طور پر کم چینی اور سیر شدہ چربی کھائیں۔ کیا کھائیں اس کے معاملے میں ، اومیگا 3 فیٹی ایسڈ اور ڈی ایچ اے بہت سی مچھلیوں جیسے میکریل ، ٹونا ، وائلڈ سالمن (کھیت میں نہیں) ، اخروٹ ، فلاسیسیڈ ، نیز سبزیوں اور پھلوں میں پائے جاتے ہیں۔

پھل میں فروٹکوز بھی ہوتا ہے ، لیکن اس میں وٹامنز ، معدنیات ، کاربس اور فائبر بھی ہوتا ہے۔ یہ قدرتی ہے جبکہ اعلی فروٹکوز کارن شربت مکئی سے بغیر صحتمند اجزاء کے پروسس کیا جاتا ہے۔ خود کارن کا شربت صرف گلوکوز ہے اور اتنا نقصان دہ نہیں ہے جتنا فریکٹوز جو گلوکوز اور فروٹکوز مشترکہ ہے۔ سائنس دان دونوں سے گریز کرنے کی تجویز کرتے ہیں کیونکہ وہ غیر ضروری شوگر سپلیمنٹس ہیں۔

صحت مند غذا کے علاوہ ، کچھ لوگ اومیگا 3 کی سپلیمنٹس بھی لیتے ہیں۔ آپ کو کبھی کبھی بوتل پر ای پی اے / ڈی ایچ اے نظر آتا ہے جو اومیگا 3s میں دونوں فیٹی ایسڈ مرکبات ہیں۔ زیادہ سے زیادہ فائدہ حاصل کرنے کے ل take آپ جو طے کرتے ہیں اس پر ہمیشہ بہترین جذب کی شرح پر تحقیق کریں۔

اب جب میں فروٹکوز سے بچنے کے ل food فوڈ لیبل پڑھ رہا ہوں ، مجھے واقعی حیرت ہوئی کہ کتنے کھانے میں یہ ہوتا ہے۔ یہ بنیادی طور پر ریاستہائے متحدہ میں ایک رجحان ہے اور باقی دنیا میں اس کی گرفت کم ہے۔ لہذا ، فریکٹوز اور اومیگا تھری کھانے سے پرہیز کرنے کے علاوہ ، میں ذاتی طور پر کرل آئل کا استعمال کرتا رہا ہوں جس میں ای پی اے اور ڈی ایچ اے ہے۔ کریل آئل میں ومیگا 3 فیٹی ایسڈ ہوتا ہے اور اس میں بہتر جذب ہوتا ہے اور پیٹ پر آسانی ہوتی ہے۔ ایل جانسن کے ذریعہ۔

Comment here