Detoxification

Synthetic Marijuana Deadlier Than Its Natural Form

Synthetic Marijuana Deadlier Than Its Natural Form

Synthetic Marijuana Deadlier Than Its Natural Form

Synthetic Marijuana Deadlier Than Its Natural Form

مصنوعی چرس ، جسے دوسرے مشہور گلیوں کے ناموں سے بھی جانا جاتا ہے ، جیسے کے 2 یا مصالحہ ، نوجوانوں میں ایک قہر ہے۔ تاہم ، اس سے تباہ کن اثرات مرتب ہوسکتے ہیں جب بے قابو انداز میں استعمال کیا جائے ، ماہرین کو متنبہ کیا۔ مصنوعی کینابینوائڈز ، کیمیکلز اور جڑی بوٹیوں کے مرکب کے مرکب سے تیار کردہ ، مصنوعی چرس قدرتی چرس سے زیادہ خطرناک ہے۔ اسے اکثر بخور کے طور پر فروخت کیا جاتا ہے جسے تمباکو نوشی کیا جاسکتا ہے۔

ابھی حال ہی میں ، ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں دماغ کو بدلنے والے ان مادوں کا استعمال بہت بڑھ گیا ہے۔ خوراک اور صارف کی لچک پر انحصار کرتے ہوئے ، دماغ پر مصنوعی چرس کے اثرات باقاعدگی سے چرس کے مترادف ہیں ، جس میں پیراونیا ، گھبراہٹ کے حملوں اور گھٹیا پن شامل ہیں۔ لیکن مصنوعی چرس کے اثرات کی شدت اور کشش ثقل دور رس ہیں۔

سمجھے جانے سے زیادہ خطرناک

اکثر ، مصنوعی چرس کے اثرات کو “زومبی اثر” قرار دیا جاتا ہے کیونکہ ایک عادی نشہ کرنے کے بعد زومبی کی طرح سلوک کرتا ہے۔ شدید عدم اعتماد ، گھبراہٹ کے حملوں ، اضطراب اور نفسیاتی واقعات کی علامات شدید پارا سے متعلق ہیں۔ کے 2 کے عادی افراد کے بیشتر سلوک غیر متوقع ہیں۔ مصنوعی چرس کے استعمال کرنے والوں کے مضبوط اور دہنکونکی رویے کو مسالے یا کے 2 میں کیمیائی چیزوں سے منسوب کیا جاسکتا ہے جو چرس میں موجود مرکزی نفسیاتی اجزاء ٹیٹراہائیڈروکانابنول (ٹی ایچ سی) سے سو گنا زیادہ طاقتور ہے۔

یہ سچ ہے کہ باقاعدگی سے چرس کے استعمال سے نفسیات پیدا ہوسکتی ہے جہاں حقیقت سے تھوڑا سا نقائص ہوتا ہے ، لیکن مصنوعی چرس کا استعمال صارفین میں شدید نفسیات اور بے قابو رویوں کی نشاندہی کرتا ہے۔ مصنوعی چرس میں موجود کیمیکلز انسانی جسم کے ل fit فٹ نہیں سمجھے جاتے ہیں۔ مزید برآں ، سامان آن لائن خریدنے کا نیا رجحان ، جو کسی بھی ضابطے کے دائرے سے بالاتر ہے ، صارف کو منشیات کے منبع کا پتہ لگانے سے روکتا ہے اور اس سے یہ مزید خطرناک ہوتا ہے۔

مینوفیکچررز آؤٹ سمارٹ ریگولیٹرز۔

ایسا نہیں ہے کہ یو ایس ڈرگ انفورسمنٹ ایڈمنسٹریشن (ڈی ای اے) جیسے ریگولیٹرز نے مصنوعی چرس جیسی منشیات کے پھیلاؤ کو روکنے اور روکنے کی کوشش نہیں کی ہے ، لیکن مینوفیکچررز اکثر انضباطی کاروں کو آؤٹ مارٹ کرتے ہیں اور بازار کو سیلاب سے نکالنے کا راستہ تلاش کرتے ہیں۔ تیز ادویات جب ڈی ای اے نے 2011 میں کے 2 میں پائے جانے والے پانچ مرکبات کو اجاگر کیا اور ان کو غیر قانونی مادوں کی فہرست میں شامل کیا تو ، مینوفیکچروں نے کیمیکلوں سے جوڑا لیا اور آسانی سے قواعد و ضوابط کو چکما دیا۔ اس طرح ، کے 2 کے نئے ورژنوں نے مارکیٹ میں اپنی راہیں تلاش کیں جو پچھلے نسخوں سے زیادہ خطرناک ہیں۔ کے 2 کا نیا ورژن کم بلڈ پریشر ، دل کی دھڑکن کی رفتار ، دوروں ، کوما اور گردے کی بیماریوں کا سبب بن سکتا ہے۔

مشکوک منشیات تیار کرنے والے ادارے کی طرف سے اس طرح کے بڑے پیمانے پر غیر قانونی ضرب لگانے پر روک لگانے کے لئے ، تمام اسٹیک ہولڈرز سے کوششیں کرنا پڑیں گی۔

بازیابی کا روڈ میپ۔

چاہے یہ عام طور پر چرس کا نشہ ہے یا کے 2 یا مصالحے جیسی دوائیوں پر دائمی انحصار ہو ، دوائیوں کے طویل مدتی اثرات ہمیشہ خوف زدہ رہتے ہیں۔ نشہ نہ صرف عادی افراد کے ل but بلکہ خاندان کے ہر فرد کے ل. بھی لت پت ہے۔ تاہم ، یہ قریبی لوگوں کی طرف سے محبت اور کوشش اور عادی شخص کی طرف سے آرام سے جانے کی خواہش کے ساتھ قابل علاج ہے۔

اگر کوئی عزیز کسی نشے سے دوچار ہو رہا ہے تو آپ کو مایوسی کی ضرورت نہیں ہے ، کیونکہ علاج کونے کے چاروں طرف دستیاب ہے۔ اگر آپ کچھ معروف تیز رفتار ڈیٹاکس مراکز کے بارے میں تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو ، ٹیکساس میں ڈیٹوکس سہولیات۔ آپ کسی بہتر ڈیٹاکس مراکز میں سے کسی کے بارے میں جاننے کے لئے ہیلپ لائن نمبر 866-671-4308> پر فون کرسکتے ہیں۔

Comment here