Supplements

Taking Multivitamins – A Good Decision

Taking Multivitamins - A Good Decision

Taking Multivitamins – A Good Decision

Taking Multivitamins - A Good Decision

امریکیوں کو ایک سال 30 بلین ڈالر وٹامن اور سپلیمنٹ پر خرچ کرتی ہے. حقیقت یہ ہے کہ ان میں سے بہت سے غیر ضروری ہیں، اور ان کو لے جانے والوں کے لئے بہت شبہ گزار ہیں.

بدقسمتی سے: “جہنم کا راستہ اچھا ارادہ رکھتا ہے”. وٹامن اور ضمنی صنعت کی اکثریت اس بیان کے لئے ماڈل ہے. ہم اپنی صحت کی حفاظت کرنا چاہتے ہیں لیکن حقیقت یہ ہے کہ ہم خود کو کئی طریقوں سے متاثر کر سکتے ہیں.

وٹامن لینے کے بارے میں غور کرنے کے چند نکات:

ہم وٹامن کے بارے میں بہت غلط یقین رکھتے ہیں: “وہ مدد کرسکتے ہیں، لیکن وہ متاثر نہیں کر سکتے ہیں”. یہ بالکل سچ نہیں ہے. بہت سے وٹامن اور سپلیوں میں “دوسرے” اجزاء جیسے جیسے رنگ اور ہائیڈروجنڈ تیل ہوتے ہیں. ٹائٹینیم ڈائی آکسائیڈ، ایک معروف کارکنجین اکثر مشینری کے ذریعے وٹامن کی پیداوار کو بڑھانے کے لئے “بہاؤ ایجنٹ” کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے. غریب معیار اجزاء کی لاگت کو بچانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جس میں بھاری دھاتیں جیسے لیڈ اور پارا ہو سکتے ہیں – بدقسمتی سے مچھلی کی تیل کی سپلیمنٹ میں بھی بہت عام ہے. کارکنین کی ایک روزانہ خوراک حاصل کرنے کے لئے ہم یقینی طور پر اپنی ضمیمہ نہیں لیں گے. ہمیں لازمی طور پر معلوم ہونا چاہیے کہ ضمیمہ کہاں کی جاتی ہے، اور اس پروسیسنگ اور اس کی پیداوار واقعی سمجھتی ہے.
بہت سے لوگ ہیں جو کہ کہتے ہیں کہ ملٹی وٹامنز “بہت مہنگی پیشاب بنائیں”. ایک وٹامن لے لے صحت مند غذا کی جگہ نہیں لیتا. وٹامن میں سے بہت زیادہ افسوسناک ہے- یا تو ہمارے جسم کو اس وٹامن کی کافی مقدار ہے یا جسم مختلف ممکنہ وجوہات کے لئے جذب نہیں کرسکتا ہے.
کچھ وٹامنیں جسم کی طرف سے جمع کیے جاتے ہیں – اور اگر ایک خاص حد سے اوپر جمع ہوسکتا ہے تو زہریلا ہوسکتا ہے.
وٹامنوں کو منتخب کرنے سے پہلے لوگوں کو اپنے طبی فراہم کرنے والوں سے مشورہ کرنا پڑتا ہے. جی ہاں، وہ کچھ شرائط کے ساتھ مداخلت کر سکتے ہیں، اور وہ زیادہ سے زیادہ الرجین پر مشتمل ہوسکتے ہیں.
دن کے وقت کے طور پر ایک حقیقی سائنس، مؤثر ضمیمہ کے لئے دیگر سپلیمنٹ کے ساتھ مجموعہ ہے. اگر ہم تصادفی طور پر کچھ وٹامنز کا انتخاب کرتے ہیں تو ہم غذائی اجزاء کے اندرونی توازن ڈال سکتے ہیں. اگر 2 وٹامن ایک ہی رسیپٹر سائٹ کا استعمال کرتے ہیں تو یہ ایک جذب نہیں ہوسکتا ہے. کچھ وٹامنوں کو دوسروں کی ضرورت ہوتی ہے، سکینجیمز کو مناسب طریقے سے جذب کیا جا سکتا ہے.
بعض سپلیمنٹس لے کر اصل میں اپنے قدرتی اسٹورز کے جسم کی اپنی پیداوار کو کم کر سکتا ہے.
معیار. جی ہاں – ہم سب قیمت کے بارے میں فکر مند ہیں. تاہم، ہمارے ضمیمہ کی کیفیت انتہائی تشویشناک ہے. ہمارے سپلیمنٹس پر کوئی معیار مقرر نہیں ہے. صرف اس لیے کہ یہ معروف کمپنی کی طرف سے تیار کیا جاتا ہے – اس کا مطلب یہ نہیں کہ بہترین معیار یا پیداوار میں سب سے زیادہ سالمیت، یا ایک شکل میں ہے جس میں جسم جذب ہوسکتا ہے!
وٹامن D. میں ہر ایک کو وٹامن ڈی لینے کے بارے میں اپنے طبی فراہم کرنے سے مشورہ کرنے کی درخواست کرتا ہوں. جسم میں وٹامن ڈی کے بہت سے اہم کردار ہیں، اور بہت سے لوگ وٹامن ڈی کی کمی ہیں. سورج اسکرین پر ہلکا پھلکا، کم سورج کی نمائش کے ساتھ ایک جگہ میں رہتا ہے، ہمارے کھانے سے کافی مقدار میں وٹامن ڈی جذب کرنے کے لئے مشکل … ہم وٹامن ڈی ضمیمہ کی وجوہات کی ایک بڑی وجہ ہیں. تاہم، بہت سے برانڈز D2 کے ساتھ کئے جاتے ہیں – جس میں جسم میں ایک اضافی قدم کی ضرورت ہوتی ہے جو D3 میں تبدیل ہوجاتی ہے. D3 ضمیمہ لینے کے بارے میں اپنے ہیلتھ کی دیکھ بھال کے ماہرین کے ساتھ چیک کریں. آپ اپنے وٹامن ڈی خون کی جانچ کے لئے پوچھ سکتے ہیں – اپنے سطحوں کو چیک کرنے کے لئے.
آکسائڈیٹک کشیدگی: جیسا کہ میں نے یہاں ezines پر کئی مضامین لکھی ہیں – ہمارے اینٹی آکسائڈنٹ حاصل کرنے میں ہماری غذا اور ضمیمہ کا ایک اہم حصہ ہے. اینٹی آکسائٹس کے صحیح خوراک اور مختلف قسم کے ہماری ریڈکس ریاست کو متوازن بنا سکتے ہیں – مثلا آکسیجن کے نردجیکرن (ROS) اور اینٹی آکسائٹس سے ہمارے آکسائڈریٹ کشیدگی کی سطح کے درمیان توازن. آکسائڈکریٹک کشیدگی ہمارے تمام دائمی بیماریوں کی جڑ میں ہے … ذیابیطس، مریض بیماری، ڈپریشن، بہت سے کینسر، ماکولر اپنانے، سنجیدگی سے خرابی … ہمارے کھانے کی اشیاء (رنگا رنگ پھل اور سبزیوں میں ایک اچھا آغاز ہے) کے ساتھ اینٹی آکسائڈنٹ حاصل کرنا تعلیم یافتہ ضمیمہ ہماری صحت میں بہترین سرمایہ کاری ہے. مسئلہ ہے – دوبارہ – اینٹی آکسینٹس فراہم کرنے کے لئے سب سے زیادہ وٹامنز غریب معیار ہوسکتی ہے، اچھی طرح سے جذب نہیں ہوسکتی ہے، اصل میں آکسائڈائٹس کے کشیدگی کو کم کرنے کے لئے کافی نہیں، اور بیماری کو روکنے کے لئے اینٹی آکسائڈنٹ کی حد تک مؤثر نہ ہو.
ہم ملٹی وٹامنز کو امید نہیں رکھتے کہ یہ اچھی ٹھوس غذائیت کی جگہ لے آئے، یا وہ ہمارے غریب کھانے کے انتخاب یا غذا کے لئے تیار کریں گے. اضافی طور پر ہمیں “محفوظ طریقے سے دھواں” کرنے کی اجازت نہیں دی جاتی ہے یا زیادہ حد تک شراب پینے کی اجازت نہیں دیتا. میں نے اپنے کیریئر میں بار بار اس استدلال کو سنا ہے. یہ صرف سچ نہیں ہے.

میں ایک وٹامن اسٹور پر چلتا ہوں جب میں بہت پریشان ہو جاتا ہوں – اور میں غیر ناپسندیدہ سیلز مندوں کو سنا کرتا ہوں جو ضمیمہ پر مشورہ دیتے ہیں. کیونکہ کسی کسی وٹامن سٹور میں کام کرتا ہے – اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ سائنس کو جانتا ہے، اس بات کا کوئی فرق نہیں کہ وہ کیسے ہیں. اچھی فروخت اور اچھی سائنس ایک ہی نہیں ہے.

بہترین ضمیمہ ہے. ہمارے # 1 مقصد کو بیماری کی روک تھام یا انتظام ہونا چاہئے. یہ توانائی، توجہ، جسمانی طاقت اور عمر بڑھانے کے ساتھ ساتھ لاتا ہے … ان تمام تعجب کا وعدہ جسے ہم وٹامن لے جانے کی کوشش کرتے ہیں. اگر آپ کو سپلیمنٹ لے جا رہے ہیں – تعلیم حاصل کریں. سائنس کو دیکھنے پر زور دیتے ہیں. صرف وٹامن کی نہیں، لیکن اصل ضمیمہ کی تفصیلات آپ کو گھومنے جا رہے ہیں. اکثر بار بار

Comment here