Aerobics Cardio

The Benefits of Strength Training and Cardio Exercises

The Benefits of Strength Training and Cardio Exercises

The Benefits of Strength Training and Cardio Exercises

The Benefits of Strength Training and Cardio Exercises

دہائیوں سے ہمیشہ یہ بحث چلتی رہی ہے کہ آیا آپ کے لئے کارڈیو تربیت یا طاقت کی تربیت بہتر ہے۔ حقیقت یہ ہے کہ آپ دونوں کی ضرورت ہے۔ آپ کا جسم کام کرنے کے لئے ورزش کی صرف ایک شاخ پر انحصار نہیں کرے گا۔ کارڈیو اور طاقت کے ورزش اپنے فوائد کے اپنے سیٹ کے ساتھ آتے ہیں ، اور ہر ایک دوسرے کا ساتھ دیتا ہے اور آپ کی مجموعی فٹنس کارکردگی کو بڑھا دیتا ہے۔ یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ بالغ روزانہ کم سے کم 30 منٹ کی ایروبک سرگرمی انجام دیتے ہیں ، اور کم سے کم ہر ہفتے میں دو بار طاقت کی تربیت میں مشغول ہوتے ہیں۔ امریکن ہارٹ ایسوسی ایشن کی یہ سفارشات روزانہ 30 منٹ ، یا جسمانی وابستگی سے متعلق ہر ہفتے 150 منٹ تک کافی ہیں ، جو بلاک کے گرد چکر لگانے اور کچھ وزن کے ساتھ جم کو مارنا آسان ہوسکتا ہے۔

طاقت کی تربیت کے فوائد۔
وزن کی تربیت بڑے بڑے عضلات کی تشکیل کرتی ہے اور آپ کے جسم میں مربوط ؤتکوں کو مضبوط بنانے میں مدد دیتی ہے ، اور یہ چوٹ کی روک تھام کی طرف بہت آگے جاتا ہے۔ اس سے نہ صرف روزمرہ کے کام اور عمر رسیدہ جسموں میں مدد ملے گی بلکہ آپ اپنی کرنسی ، توازن اور استحکام کو بھی بہتر بنائیں گے۔ وزن کی تربیت آپ کے جسم کی تشکیل میں مدد کرتی ہے اور چربی کو تیزی سے میٹابولائز کرتی ہے۔ طاقت کی تربیت کے بعد ، آپ کے ورزش کے بعد زیادہ کیلوری جلانے کے نتیجے میں ، آپ کا میٹابولزم لمبے عرصے تک (کارڈیو کے برعکس جو آپ کے دل کی دھڑکن میں کمی کے ساتھ ہی رک جاتا ہے) زیادہ رہتا ہے۔ مزید برآں پٹھوں میں چربی کے مقابلے میں برقرار رکھنے کے لئے زیادہ توانائی خرچ ہوتی ہے ، لہذا بدلے میں آپ اپنے فریم میں کچھ پٹھوں کا اضافہ کرکے آرام سے جبکہ زیادہ کیلوری کو جلاؤ گے۔

کارڈیو تربیت کے فوائد۔
کارڈیو تربیت آپ کے جسم میں آکسیجن کے اعلی مواد کو پروسس کرنے اور استعمال کرنے کی صلاحیت کو بہتر بناتی ہے ، آپ کے پھیپھڑوں کی استعداد کو بڑھا دیتی ہے ، اور آپ کی عمر کو بہتر بنانے اور صحت مند دل رکھنے میں آپ کی مجموعی تندرستی کی سطح کو بہتر بناتی ہے۔ یہاں تک کہ جب جسمانی اعلٰی سازوں نے تربیت دینا شروع کی تو انہوں نے اپنے ورزش میں قلبی تربیت کو شامل کرنے کی اعلٰی درجے کی اہمیت کو سمجھنا شروع کیا ، جس سے پٹھوں میں خون کے بہاؤ میں اضافے میں مدد ملتی ہے اور ساتھ ہی ورزشوں کے ذریعے پٹھوں کی خرابی کی شفا بخش عمل اور بازیابی میں بھی مدد ملتی ہے۔ قلبی مدت میں کارڈیو تربیت آپ کے دل کی شرح کو بلند کرتی ہے ، کم بلڈ پریشر اور آرام دہ دل کی شرح میں کمی جیسے فوائد کے ساتھ ، جس کے نتیجے میں دل اور آئندہ کی بیماریوں کے لئے کم کوشش کی جاتی ہے۔

مناسب طریقے سے ڈیزائن اور گول ورزش کا معمول دماغی اور جسمانی فوائد کی کثرت کے ساتھ آتا ہے۔ ورزش اینڈورفن کو دباؤ کی زد میں رکھتی ہے ، جو امدادی دباؤ ، تناؤ اور اضطراب کے ساتھ ساتھ دماغ میں خون کے بہاؤ میں اضافہ کرنے میں مدد کرتا ہے ، تاکہ آپ کو اعلی سطح پر کام کرنے میں مدد ملے۔ ذیابیطس ، دل کی بیماری ، ہائی بلڈ پریشر اور کینسر کی کچھ اقسام جیسے بیماریوں کے خطرات کو صحت مند متعلقہ سرگرمیاں انجام دے کر کم کیا جاسکتا ہے۔ ورزش پٹھوں کے بڑے پیمانے پر برقرار رکھنے اور ہڈیوں کی کثافت کو مستحکم کرنے میں مدد دیتی ہے ، یہ دونوں ہی عمر کے ہوتے ہی کم ہوجاتے ہیں۔ متحرک رہنے سے نہ صرف ہمیں زندگی کا ایک بہتر طریقہ ملے گا بلکہ طویل تر اور صحتمند بھی۔

Comment here