Mental Health

Thoughts That Keep Bothering Us

Thoughts That Keep Bothering Us

Thoughts That Keep Bothering Us

Thoughts That Keep Bothering Us

بہت سے لوگ ڈرائیونگ کرتے ہوئے سوچتے ہیں کہ ‘کیا میں آنے والے کار میں بھاگوں گا؟’ صرف اس سوچ کو چھوڑنے اور اس کے بارے میں بھولنے کے لئے. اس کا یہ مطلب نہیں ہے کہ جب آپ ان کے ساتھ اجتماعی خیالات پائے جاتے ہیں لیکن لاکھوں لوگ بھی ایسے ہیں جن کو ذہنی خیالات پائے جاتے ہیں. یہ مذہبی مذہبی ہوسکتے ہیں کہ وہ چرچ میں کفارہ کے لۓ چلتے ہیں. وہ جنسی ہوسکتے ہیں. وہ دوسروں کو تکلیف دہ بھی شامل کر سکتے ہیں. وہ تبعیض ہوسکتے ہیں. تھوڑی فکر مند، یا OCD کو ٹھیک کرنے سے بھی گریز کرنا. واضح ہونا، میں نفسیاتی آوازوں کے بارے میں بات نہیں کر رہا ہوں.

اب میں تم سے کہو، ایسے خیالات سے مت ڈرنا. ان کو اسی اجتماعی راستے میں نہ لڑیں جو وہ آپ کو پریشان کرتے ہیں. رب ہماری بدقسمتی سے گناہ کے خیالات سے بھی زیادہ لاتعداد ہے. یاد رکھو اور جب وہ آپ کے ذہن میں گھومتے ہیں تو اسے ڈوب دیں. مسیح اپنے بچوں کے لئے مر گیا ہے اور وہ اس کے خون سے احاطہ کرتا ہے، اس سے کوئی فرق نہیں کہ ہمارے ساتھ لڑنے والے نظریات. رسول پطرس نے “خوف کے اندر” کا ذکر کیا ہے. اور یہ خیالات خوفناک ہوسکتے ہیں. آپ اکیلے نہیں ہیں. ایک بار پھر، لاکھوں لوگ مجبوری خیالات کی طرف سے پریشان ہیں. آپ کے گناہ کو آپ کو برباد کرنے کی اجازت نہ دیں. رب، جو تمہاری قوت ہے.

ذاتی طور پر میں سوچتا ہوں کہ میرے معاملے میں اس طرح کے خیالات سے آگاہی کی جاسکتی ہے. کچھ سال پہلے مجھے خوفناک کچھ ہوا اور میں صرف ناخوشگوار نہیں ہوا، لیکن رب کے ساتھ ناپسندی سے ناراض ہو گیا. یونہ اور ایوب سے کہیں زیادہ بدتر اور بعد میں میں نے محسوس کیا کہ میں نے پیٹر سے بدترین طریقے سے خداوند کو دھوکہ دیا تھا. اس وجہ سے میں نے اپنی نجات کو اس موقع پر بھی شکست دی. خاندان اور ساتھی مومنوں کی طرف سے بے گناہ چیزیں پیچیدہ ہوگئیں. اور اس سے پہلے کہ آپ اسے جانتے ہو، آپ شیطان کے ساتھ جنگ ​​میں ہیں. “رب کو جمع کرو اور شیطان کا مقابلہ کرو اور وہ تم سے بھاگ جائے گا.” میں نے اپنے آپ کو کئی مرتبہ یہ کیا تھا. لیکن اس کی مدد نہیں کی. اگر کچھ بھی ہو تو چیزیں خراب ہوگئیں.

اور پھر آپ کی مدد کی ضرورت ہے. اپنی شرم سے دور رہو اور لوگوں سے دعا کرو کہ تمھیں دعا کرو. اور پھر، لازمی خیالات سے لڑیں اسی اجباریتا کے طور پر وہ آپ کو پریشان نہیں کرتے ہیں. ایک بار پھر، خدا خدا آپ کے اوپر، اس کی آنکھوں میں، چھوٹی سی جذبات سے زیادہ ہے. اگر ضرورت ہو تو، ایک نفسیاتی ماہر سے مشورہ طلب کریں اور بعض صورتوں میں ادویات کو قبول کریں. پھر، خوف مت مت روحانی گانا گانا کرنے کی کوشش کریں. فطرت کا لطف اٹھائیں. آرام کرو آپ خطرناک خطرے میں نہیں ہیں اور آپ صرف ایک ہی نہیں ہیں.

اس طرح سے جب آپ آچکے ٹورٹریوں سے تکلیف دہ ہیں تو، ٹورٹریوں کو بھی لعنت کرنا. جب آپ ایک عیسائی ہیں تو مجھے امید ہے کہ آپ کے ساتھی مومنوں کو قابل سمجھ لوگ ہیں! ایسی صورت میں آپ کو آپ کے روزمرہ صلیب کے ساتھ جھگڑا ہوا ہے اور آپ کو ناگزیر قبول کرنا پڑے گا. تاہم، زیادہ تر مقدمات میں لوگ اکیلے مجبور اجزاء کی طرف سے محدود ہیں. ان میں سے ایک قسم پیاروں کے بارے میں فکر مند ہے. میرے معاملے میں یہ اتنا انتہائی اتنا ہی تھا جب ٹیلی ویژن پر کار حادثے کی اطلاع ملی تھی، میں نے خود بخود اپنے بچوں کے بارے میں سوچا.

میں نے مندرجہ بالا نماز کی نماز بھی آزمائی جب بھی ایک مداخلت والے سوچ نے مجھے پریشان کیا: “تم رحمدل اور رحم کرنے والے ہو، غصے میں سست ہو اور رحم سے بھرا ہو. تم پاک، مقدس، مقدس ہو.” لیکن اس نے کافی کام نہیں کیا. اس کے باوجود تھوڑی مدد کی. جنسی خیالات کے ذریعہ معاملات زیادہ پیچیدہ ہوگئے. ایک سادہ حل، اگرچہ، آپ کے سر کو دور کرنا اور دوسرا وقت نظر نہیں آتا. یہ ایک ہفتہ وار بنیاد پر نرم فحش دیکھنے کے بعد بھی میرے ساتھ ہوا. مجھے ڈر لگتا ہے کہ یہ ایک طویل عرصے سے میرے ساتھ رہنا ہے اور میں یہ سب کچھ دیکھ سکتا ہوں اور اس کے ساتھ پاگل نہیں ہونا چاہئے. خداوند میرے لئے مر گیا ہے اور وہ اپنے گناہوں اور گناہ سے زیادہ بلند طور پر بلند ہو گیا ہے.

میں تجھے اور اپنے آپ کو مشورہ دیتا ہوں کہ جب تک کہ خداوند اس کی کامیابی اور نجات دے. اور دوسروں کو بھی آپ کے ساتھ ساتھ دعا کرنا ہے. فطرت سے باہر نکالنے کے لئے دیکھیں. وہ اچھے سے زیادہ نقصان کرتے ہیں. بائبل ہمیں ایک دوسرے کو معاف کرنے اور ایک دوسرے کے لئے دعا کرنے سے انکار کرتا ہے، تاکہ آپ کو شفا ملے.

یہ اس طرح کی چیزوں کی وجہ سے ہے کہ بائبل ہمیں نوجوانوں کے جذبات سے فرار ہونے کے لئے خبردار کرتا ہے جو صحت مند جنسی زندگی کے خلاف چلتے ہیں اور ہمیں اپنے آپ کو پاک کرنے کے لۓ بیان کرتی ہے. یہ بڑھتی ہوئی عمل ہے اور یہ ظاہر نہیں ہوتا. کیونکہ یہ لکھا ہے کہ یہاں تک کہ رب خود کو تسلیم کرتا ہے اور وہ گناہ کے بغیر ہے.

Comment here