Aerobics Cardio

Why I’m Not Seeing Good Results When I’m Doing 30 Minutes of Cardio in My Gym

Why I'm Not Seeing Good Results When I'm Doing 30 Minutes of Cardio in My Gym

Why I’m Not Seeing Good Results When I’m Doing 30 Minutes of Cardio in My Gym

Why I'm Not Seeing Good Results When I'm Doing 30 Minutes of Cardio in My Gym

آپ نے یقینا thousands ہزاروں کورسز دیکھے ہیں جو قلبی تربیت کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔ کیا یہ سب ہائپ ہے؟ یا یہ اصل چیز ہے؟

شروع کرنے کے لئے ، کچھ اچھی چیزیں جو آپ قلبی تربیت (کارڈیو) کے ذریعے حاصل کرسکتے ہیں وہ خراب کولیسٹرول کی کمی اور اچھے کولیسٹرول کی اعلی سطح ہیں۔

قلبی تندرستی (کارڈیو) آپ کے دل اور پھیپھڑوں کو مضبوط بنائے گی اور یہ آپ کو فالج یا دل کی دیگر پیچیدگیوں کے امکانات کم کردے گی۔

کارڈیو فٹنس ان دنوں جموں میں کافی مشہور ہے۔ کچھ افراد بجائے اپنے جسمانی وزن کو بروئے کار لاتے ہیں ، اور دوسرے لوگ جو بار بار جم مشینیں استعمال کرنا پسند کرتے ہیں۔ دونوں طریقے آپ کو قلبی برداشت پیدا کرنے کے ساتھ ساتھ جسم کی چربی کو کم کرنے میں مدد دیں گے۔

تو ، کون سا منصوبہ بہتر ہے؟

کیا وہ نقطہ نظر نہیں ہے جو اہمیت رکھتا ہے ، شدت ہے۔ اور چونکہ مشین ٹریننگ سیشن جسمانی وزن سے متعلق مشقوں سے کہیں زیادہ مشق کرتے ہیں ، لہذا مطمعن ہونا اور کچھ غلطیاں کرنا آسان ہے۔ جس طرح سے آپ سامان کے ان ٹکڑوں کو استعمال کرتے ہیں اس میں کچھ ترمیمات کو شامل کرکے ہم اپنے قلبی سطح کو بلند کر سکتے ہیں۔

اگر آپ سیڑھی چڑھنے پر سخت محنت کر رہے ہیں تو ، بہتر ہے اگر آپ ریلنگ پر اپنے بازو باز نہ رکھیں۔ یہ عام غلطی یقینی طور پر آپ کے جسمانی وزن میں سے کچھ کو اس خاص ورزش کو غیر موثر اور کم شدید بنانے میں مدد دے گی۔ ایک بہتر اختیار یہ ہے کہ اپنے ہتھیاروں کو ریلنگ سے دور رکھیں اور یہ یقینی بنائیں کہ آپ کی ٹانگیں آپ کے زیادہ تر جسمانی وزن کی تائید کرتی ہیں۔

بیضوی ٹرینر دوسری مشین ہے جسے ہم تقریبا کسی بھی جم میں دیکھتے ہیں ، لیکن اس کے باوجود کچھ ٹرینی جو اس سامان کا ٹکڑا استعمال کرتے ہیں وہ مزاحمت کی سطح کو کم کرتے ہیں اور تیزی سے آگے بڑھنے لگتے ہیں ، اس یقین کے ساتھ کہ تیز رفتار حرکت پذیری سے انھیں چھ پیک والے حصوں میں مدد ملے گی۔ . بنیادی طور پر ، ان کی کمر سے کچھ انچ کھونے میں جو چیز ان کی مدد کرنے جارہی ہے وہ شدت ہے ، ورزش آلہ کی مزاحمت کو بڑھا کر ، وہ تھوڑا سا آہستہ آہستہ بڑھ رہے ہیں ، لیکن ورزش سیشن کی شدت بہت زیادہ ہونے والی ہے۔ یہی چیز ہمیں زیادہ سے زیادہ چربی کھونے میں مدد دے گی۔

ٹریننگ کا ایک بہت عام ڈیوائس اسٹیشنری موٹر سائیکل ہے۔ سامان کا یہ ٹکڑا آپ کو بنا سکتا ہے یا آپ کو توڑ سکتا ہے کیونکہ حرکت کی حد بہت چھوٹی ہے ، اس کے علاوہ افراد مزاحمت کی سطح کو بھی کم ایڈجسٹ کرتے ہیں اور پھر وہ کتاب پڑھنا شروع کرتے ہیں یا اپنے سیل فون پر بات کرنا شروع کردیتے ہیں۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ ، اگر آپ اپنے فون پر گفتگو کرسکتے ہیں یا بیک وقت ورزش کرتے ہوئے آپ کے ساتھ موجود شخص سے بات کرسکتے ہیں تو ، آپ کی ورزش تیز نہیں ہوگی۔

اور سب سے عام ایک ، ٹریڈمل۔ اگر آپ اس مشین پر چل رہے ہیں تو ، ایک اچھا مشورہ جو میں آپ کو اس پر دے سکتا ہوں وہ یہ ہے کہ اپنی آنکھیں دیوار کے ایک ہی جگہ پر ٹھیک کردیں ، اگر آپ اس جگہ کو توجہ سے ہٹ کر دیکھتے ہیں تو ، آپ یقینا. آپ کو اس سے کہیں زیادہ کود پڑے ہیں۔ جب آپ ٹہل رہے ہوں یا چل رہے ہو تو اسی طرح کی نظر کی سطح کو برقرار رکھیں ، اور ظاہر ہے کہ اس ورزش کے آلے پر شدت کو کرینک کرنے کا طریقہ یہ ہے کہ رفتار بڑھائی جائے۔

آپ کی تمام تر کارڈیو تربیت کو مزید گہری بنائیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ جب تک آپ اپنے تربیتی سیشنوں کا کام انجام دیں ، تب تک آپ پسینے میں ڈھک جاتے ہیں۔ یہ بہترین سگنل ہے کہ آپ نے شدت سے کام کیا اور یہی واحد طریقہ ہے کہ آپ ٹن اپ باڈی ، صحت مند زندگی اور بہتر کارڈیو فٹنس حاصل کرسکیں۔

اگر آپ اپنے باڈی ویٹ یا مشینوں کو استعمال کرتے ہیں تو ، کبھی بھی فراموش نہ کریں ، کیا یہ ورزش کی شدت ہے جو آپ کو اس طرح کا چھلکتی نظر دیتی ہے۔

Comment here