Mental Health

Why the Law Is an Ass

Why the Law Is an Ass

Why the Law Is an Ass

Why the Law Is an Ass

کیا آپ جانتے ہیں کہ “وہاں ایک گدا ہے” کہا جاتا ہے کہ ایک کہہ رہا ہے؟ یہ ایک انگریزی مباحثہ سے حاصل کیا جاتا ہے جس سے قانون گدھے اور بھوکتا گدھے کی متعدد نوعیت کی فطرت کو پسند کرتا ہے. چارلس ڈیکنس نے اپنے ناول “اولیور ٹوسٹ” میں مقبولیت کی، جہاں مسٹر ببلبل نے عدالت میں بتایا تھا کہ ان کی حاشیہ بیوی کے متعلق “… قانون کا اطمینان کرتا ہے کہ آپ کی بیوی آپ کی سمت میں کام کرتی ہے”
مسٹر بلمبل نے کہا کہ “اگر قانون اس کا استقبال کرتا ہے، تو اس کے ٹوپی کو دونوں ہاتھوں میں آسانی سے پھینک دیا جاتا ہے،” قانون ایک گدی ہے. ”

میرے دماغ میں، قانون ایک گدا بن جاتا ہے کیونکہ ججوں، وکیلوں اور قانونی پیشہ قانون کی روح کی پیروی نہیں کرتے. وہ صرف قانون کے خط سے متعلق ہیں.

ہمارے سیاست دانوں کو ہر وقت نئے قوانین بنانے میں بہت اچھا ہے کیونکہ یہ ان کو عملی عمل کی ظاہری شکل اور ایک مسئلہ کو حل کرنے کی کوشش کرتا ہے. ایسا کرنے میں، وہ اس حقیقت کی اجازت نہیں دیتے ہیں کہ جب وکلاء اور ججز قانون کو لاگو کرتے ہیں، تو صرف قانون کا ذکر ہوتا ہے اور روح کبھی نہیں. یہ بہت سے معاملات میں تضاد کی طرف جاتا ہے جہاں اخلاقی اور اخلاقی تصورات کھو جاتے ہیں. اس طرح قانون ایک گدا بن جاتا ہے.

ہم یہ ہر بیوروکریٹک ادارے میں ہر جگہ اور حکومت کے ہر سطح پر عمل میں دیکھتے ہیں. اس کا مطلب یہ ہے کہ اس صورت حال میں کام کرنے والوں کو ان کے دماغ کے ساتھ ان کے عام احساس یا سبب کا استعمال کرنے کی اجازت نہیں ہے. ان لوگوں کو ایک خاص طریقے سے سوچنے اور قانون کے خط پر رکھنا تربیت دی گئی ہے. کیا آپ سمجھتے ہیں کہ جب ان حالات کے تحت کام کررہا ہے جب تک کہ اس سے کوئی واقف نہ ہو، ایک ناگزیر طور پر ایک زومبی بن جاتا ہے؟

اسالیل فواؤو اور رگبی آسٹریلیا کے حالیہ معاملہ میں، اخلاقی اور اخلاقی دشمنی پیدا ہوئی ہے کیونکہ دونوں اطراف نے قانون کے خطے کے مطابق ان کی درستیت کا دعوی کیا ہے.

اسرائیلی فواؤ کا دعوی ہے کہ رگبی آسٹریلیا کی طرف سے ان کے مذہبی عقائد کی وجہ سے انہیں غیر قانونی طور پر بیکار کردیا گیا ہے.

چونکہ رگبی آسٹریلیا ایک بیوروکریٹک تنظیم ہے جو صرف قانون کے خطے کے بارے میں سوچ سکتا ہے، انہیں اسے بھوک کرنے کے معاہدے کے خلاف فولاؤ کو تلاش کرنا پڑتا تھا. اس کے علاوہ کوئی دوسرا اختیار نہیں تھا کیونکہ وہ قانون کے خطے کے پیچھے تھے.

قانون نافذ کرنے کے لئے، رگبی آسٹریلیا نے کیا کیا کہ بیوروکریٹک تنظیمیں کیا کرتے ہیں، ان کی اقتدار کو ظاہر کرتے ہیں اور غنڈہ انگیز حکمت عملی استعمال کرتے ہیں. انہوں نے Folau کو خبردار کیا اور ان کو ان کے برطرف کرنے کے لئے دھمکی دی تاکہ وہ اپنے مطالبات پر قابو پائیں. ان حالات میں، آپ کو محسوس ہوتا ہے کہ اگر آپ Folau کی پوزیشن میں تھے؟ کیا آپ اپنے ہیلس میں کھو نہیں لیں گے؟

اس طرح ہمارے پاس ایک مثال ہے جہاں قانون کا خط لاگو ہوتا ہے، بغیر کسی اخلاقی اور اخلاقی فکر کے بغیر جس نے کسی بھی جرم کا ارتکاب نہ کیا، ان کو اپنے مطالبات کو جمع کرنے کے لۓ.

حال ہی میں 7 مئی 2019 کے بریسن کورئیر میل میں، شائع شدہ ایک رپورٹ تھی “موسیقی کی علامات محسوس کرنے والے” کی خلاف ورزی “شائع کی گئی. ڈیانا راس “ایک ہوائی اڈے کے پٹ نیچے کے دوران اس کے ٹانگوں کے درمیان ایک سیکورٹی افسر نے محسوس کیا کہ آنسو کے قریب تھا. “میں اس طرح کا علاج کیا گیا تھا.” “مجھے روانا چاہتا ہے.” انہوں نے اصرار کیا کہ “ایسا نہیں کیا گیا تھا، لیکن کیسے.” تاہم، ایک ٹی ایس اے کے ترجمان نے بتایا کہ سی سی ٹی وی فوٹیج میں افسران کو ظاہر کرنے کے لئے ظاہر ہوا ہے کہ ‘صحیح طریقے سے’ تمام پروٹوکول کے بعد شامل ہیں.

یہاں ایک بار پھر، مثال کے طور پر ایک ایسی صورتحال تھی کہ کسی صورت حال کے بیوروکریٹک ہینڈلنگ کسی فرد کو صدمے میں ڈالنے کے نتیجے میں کر سکتے ہیں. اور بے شک، بیوروکسیسی ہمیشہ سکوت فری جاتی ہے کیونکہ وہ ہمیشہ قانون کے خط میں کام کرتے ہیں. قانون کی حفاظت کے تحت، ایک اوسط شخص بے شک یا شعور سے زیادہ طاقتور اور اعلی محسوس کرنے کے لئے جاتا ہے؛ اس طرح، مجرم ہونے کا اختیار موجود ہے.

لہذا جب ہم روح کے بغیر اس کی تشکیل کے بغیر قانون کو لاگو کرتے ہیں، تو یہ روح کے بغیر دل بن جاتا ہے. مجھے امید ہے کہ یہ معاملہ فواؤ اور رگبی آسٹریلیا کے درمیان عدالت سے باہر نہیں رہتا. میں اپنے قانون عدالتوں میں دانشوروں کو ہم سب کو ثابت کرنے کے لئے چاہتا ہوں کہ قانون کوئی گدی نہیں ہے.

Comment here