Hypertension

Your ‘Hypertension’ Diagnosis – Get a Second Opinion

Your 'Hypertension' Diagnosis - Get a Second Opinion

Your ‘Hypertension’ Diagnosis – Get a Second Opinion

Your 'Hypertension' Diagnosis - Get a Second Opinion

ہلکا پھلکا یا چکر لگ رہا ہے؟ کیا آپ کو ہائی ہائپرشن کے ساتھ نئے تشخیص کیا گیا ہے اور اس کے لئے ادویات لے رہے ہیں؟ اپنے بلڈ پریشر کو لو بہتر ابھی تک، ایک پیشہ ور نرس کو ایک اسٹیٹوسکوپ اور ایک سپیگومومیٹر کے ساتھ لے لو، اپنے بلڈ پریشر کو نوٹ کریں. ایک عام بلڈ پریشر کو 120/80 پڑھنا چاہئے. ایک بلڈ پریشر جو اس سے زیادہ عرصہ سے شائع شدہ مدت کے لئے پڑتا ہے آپ کے ڈاکٹر کو آپ کو ایچ آئی ٹی ٹرانشنریشن کے ICD-10 (I10) بلنگ کوڈ کی تشخیص کے لۓ لے سکتا ہے. میری تشویش دو گنا سوال ہے. کیا خون کا دباؤ استعمال کرتے ہوئے ایک شخص خود کار طریقے سے مشین کرتا تھا اور کیا وہ مناسب تکنیک استعمال کرتا تھا؟ یہ ایک راز یا نامعلوم نہیں ہے کہ بعض تکنیکی ماہرین کو اپنی ملازمت دوسروں کے مقابلے میں بہتر کرے گا. یہ میری تشویش ہے.

خون کا دباؤ لگانے پر تکنیک استعمال کیا جاتا ہے. استعمال ہونے والی اپوزیشن کا مقصد قابل قدر ہے. اس وجہ سے میں یہ کہہ رہا ہوں کیونکہ خود کار طریقے سے مشینیں آپ کو سٹیٹوسکوپ اور ایک sphygmomanometer کے خلاف غلط پڑھنے دے گی. سٹیتوسکوپ اور سپیگیوومومامیٹر کے ساتھ، تخنیکن سب سے پہلے ‘تھام’ کا سامنا یا سن سکتا ہے جس میں سیسولول نمبر ہے جہاں برتن کھلنا شروع ہوتا ہے اور برتن کی دیواروں کے خلاف دباؤ کا تعین ہوتا ہے جب دل دھونا ہوتا ہے. آخری ‘تھام’ تشخیصی نمبر ہے. برتن کھلی ہے اور بلڈ پریشر یہاں تعین کیا جاتا ہے جبکہ دل دھڑکتا ہے. اس میں ڈیسولکول پر سیسولول کی پڑھائی پڑتی ہے. یہ پڑھنے ایک شخص کے بلڈ پریشر کا تعین کرسکتا ہے. جب ہائیڈ ٹرانسمیشن یا ہائپو کشیدگی یا عام کی تشخیص ایک اسٹیٹوسکوپ کے ذریعے سنا جب زیادہ درست ہوگا. میرا خیال ہے کہ یہ طریقہ زیادہ قابل اعتماد ہے اور خودکار مشین استعمال کرنے کے بجائے تشخیصی طور پر استعمال کرنا چاہئے.

خود کار طریقے سے بلڈ پریشر کی مشینیں: خودکار مشینیں قابل اعتماد ہوسکتی ہیں اگر بیس لائن (ایک اسٹیٹوسکوپ اور sphygmomanometer استعمال کرتے ہوئے) انفرادی دباؤ کے پہلے سے ہی مقرر کیا گیا ہے؛ دوسری صورت میں، مطالعہ میں عدم استحکام ہے. خود کار طریقے سے مشینیں ایک ‘جلدی، تیز، اور جلدی میں’ پیش کرتے ہیں جو درست ہوسکتے ہیں لیکن اکثر غلط. کچھ خودکار مشینیں دوسروں کے مقابلے میں زیادہ درست پڑھنے کی پیشکش کر سکتے ہیں؛ سب سے زیادہ ایک ہی وقت میں ایک ہی بازو کا استعمال کرکے اسی شخص پر بھی نہیں پڑھ گا. میں مشینوں کا مطالعہ نہیں کررہا ہوں، لیکن میں اپنے ڈاکٹر کے دفتر میں استعمال ہونے والی ایک خودکار مشین پر شکار ہوں. خود کار طریقے سے بلڈ پریشر کی مشینیں استعمال کرنے کے لئے … ریڈنگ غلط ہوسکتے ہیں اور تشخیص کے لئے کبھی بھی استعمال نہیں کیا جانا چاہئے، خاص طور پر کلائی پر استعمال کیا جاتا ہے.

اوہ، میں جانتا ہوں کہ کسی کو یہ کہنا ہے کہ، “مشینیں ہر وقت ہسپتال میں استعمال کی جاتی ہیں، لہذا انہیں کچھ قابل اعتماد ہونا ہوگا”. ٹھیک ہے! ہسپتالوں اور دیگر شدید دیکھ بھال کے سہولیات میں استعمال کی جانے والی مشینیں ڈاکٹروں کے دفاتر اور کلینکس میں استعمال ہونے والی مشینوں کی ایک ہی صلاحیت نہیں ہیں. مدد، میں نہیں کہہ رہا ہوں کہ مشینوں پر بھروسہ نہ کرو؛ میں کہہ رہا ہوں کہ آپ اپنے بلڈ پریشر کے بارے میں خود کو تعلیم دیں اور اس کی تمام صلاحیتوں میں اندازہ لگایا جاسکے.

تکنیک: صحت کی دیکھ بھال پیشہ ورانہ ٹیکنالوجی کو یاد رکھنا چاہیے اور ان کی تعریف کی جاسکتی ہے بلکہ یہ ایک خودکار مشین یا روایتی طریقہ ہے. مثال کے طور پر، لباس کی وجہ سے بڑے پیمانے پر آستین کے ساتھ خون کے دباؤ کو کبھی نہیں لیا جانا چاہئے. کف سوراخ اور تنگ نہیں ہونا چاہئے اور نہ ہی ڈھیلا ہونا چاہئے. ریبر ایئر نلیاں اینٹی پبلک جگہ پر رکھی جانی چاہیئے اور نہ ہی پیچھے یا کسی اور جگہ میں. عصمتت کے راستے سے، سٹیتوسکوپ کی گھنٹی کو بھی ہوا ٹیوب کے تحت بھی رکھا جانا چاہئے. سٹیٹوسکوپ کا استعمال کرتے وقت، ایکسپلوریٹ کی درستگی کے لئے، علاقے خاموش ہونا چاہئے.

میرا تجربہ: 2013 میں، میرے ڈاکٹر نے مجھے ہائی بلڈ پریشر کے ساتھ تشخیص کیا. میں نے اس سے سوال کیا. میں نے اپنے خون کے دباؤ کو بار بار چھ ماہ تک لے لیا اور اس بات کا یقین کافی تھا، ایک اعلی پڑھنا کبھی نہیں نازل ہوا تھا. لہذا، میں دوا لینے سے روکتا ہوں. اس وقت، میں لیسینوپیل کی ایک چھوٹی سی خوراک لے رہا تھا، جس نے مجھے کسی بھی طرح کی موت کے لئے آٹا بنا دیا. ویسے، کھینچ لیسنپیل سے محروم ہونے کے تقریبا دو ہفتوں کے بعد بند ہو گیا. یہ سب سے برا تجربہ تھا، کبھی! افسوس، لیکن لوگ بھی اسے جاننے کی ضرورت ہے.

میں ڈاکٹر کے دفتر میں ایک ذیابیطس کے دورے کے لئے واپس آ کر دیکھا اور اس دفتر کی مشق کی مشق محسوس کی جس نے اپنے دباؤ میں اضافہ کیا اور اسے کچھ زیادہ پڑھا. ٹھیک ہے، یہ تکنیک راستہ تھا، اور میں نے پڑھنے پر یقین نہیں کیا. ڈاکٹر نے پوچھا کہ اگر میں نے اپنے بی پی دوائیوں کو لے لیا اور میں نے جواب دیا، ‘نہیں، کیونکہ میرے پاس ہائی بلڈ پریشر نہیں ہے’. اس کے بعد اس نے یہ دیکھنا شروع کیا کہ اس دن اس نے کیا پڑھا اور مجھے یقین ہے کہ مجھے ہائی بلڈ پریشر پڑا اور درخواست کی کہ میں اسے دوا لانے یا اسے عام بنانا. میں نے کہا، “ٹھیک” لیکن دوا لینے پر کوئی ارادہ نہیں تھا. میں نے ایک نرس (میرے عملے نرس) کے ساتھ دوبارہ بار بار نگرانی کی، جس نے ایک سٹیٹوسکوپ اور سپیگومیومومیٹر استعمال کیا. میرا دباؤ 122/84 (اعضاء) پڑھا ہے. ادویات. میرا بنیادی لائن درسی کتاب ہے (120/80). مجھے یہ معلوم تھا.

لہذا، اگلے دورے پر میں نے محسوس کیا کہ تکنیشین نے خود کار طریقے سے مشین کا استعمال کیا اور ایک بار پھر غلط استعمال کیا اور میرے دباؤ کو دوبارہ پڑھا اور اس کے بعد ڈاکٹر ڈاکٹر نے خیال کیا کہ وہ مجھے ماہرین کو ذیابیطس کی تدریس اور استحکام کے لۓ بھیجیں گے. اس پہلے دورے پر، دفتر کے دفتر نے میرے دباؤ کو لے لیا

Comment here